extremespl Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 har handlet meg ein sinte lupo med hele 50hk bilen er senket med coilovers å har 8*14felger 7 fremme uff så stygt hehe men det kommer nye felger eingong etter vinteren slik såg den da alså ut når eg henta den men her måtte det forandres litt fekk lakket den orginale grillrama å den som blinklysa var fjernet på ,lakket også grillen svart blank å speilene også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Grattis med tøff bil! Kjøpt i Sandnes? Isåfall har jeg eid den grillen før ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ja handla den i sandes ja hehe kunne tenkt med bad look sveist i panserret kor kjøper man slik hen har bygget litt annlegg i den også var ikje svære hattehylla men fekk nå noe til på den fordeom her er kassa som skal brukes for 2 stk 10" ett heftigt koponentsett så var det fleecepledd streekt over hehe å sauset inn med polyester noe finpussing sku egentligt ha lakket den samme farge som bilen tenkte eg men får duge meg svart trekk iførste omgang her slik ble det seenes ut da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Grats^^ Stod ikke denne på noen litt breie felger før? Minnes å ha sett den et par ganger^^ Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 handlet inn noe strømmkabler å noen fordelingsblokker å annet knask her er da 50kv kabel lagt opp under bilen begynte å dempe bilen baki også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 ja har vell vert noen heftige felgar på denne oppigjenom tidene hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 koblet å annet fjas faen så trang det er da hehe la monoblokka over 4 kanaleren blei 2 egt med forsterkere der oppi hjulbrønnen fekk koblet opp frontsett også noen heftige delefiltrer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Ble fett det der! Hold oss oppdatert :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 skifta bremser bak også var ein feil på eu godkjeninga ,var et hjulager bak som var gåent sånn da var an ivertfall godkjent for 2 år fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Eg har breiere rh cup felger liggande. 4 stk 9x14. Hvis du kunne tenkt deg breiere slike. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 mja så lenge du ikje skal ha over 4800kr for di så kan eg kjøpa di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 har begynt på å støype inn bagasjerommet i bilen tenkte å se om eg klare å lura 2 12"ere neri her ein plass jaja sulten???? hehe begynte med gulvet i dag 2 liter med polyester å fleecpledd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 lagde meg noe ringer for å sjå kossen eg kan hha det baki der 12" ringer er dtte da blir vell noe i denne duren eg skal ha greia då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 mja så lenge du ikje skal ha over 4800kr for di så kan eg kjøpa di de pengene du skulle kjøpe nye ats classic med dekk for eller? haha, da skal du vise meg hvor:) for da skal jeg handle noen sett:) Kul bil foresten:D liker lupo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hei tøff liten bil detta, har trua på at denna blir RÅ, stå på videre :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg