Zimmern86 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Noen som vet om "plate under motor" hos norskbildelsenter dekker over bunnpannen? har skrapet punnpannen opp tidligere, og plastikken (beskyttelsen) er knust i biter:p tenker å skåne den mot isklumper og slikt, nå som vinteren har kommet;) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Sveis deg stål plate som dekker alt :) Var på bilen min når jeg kjøpte den :) Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 hehe, enn vis jeg skal tappe ut oljen da? må suge opp oljen isteden? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Det går ann å skjære ett rundt hull plata :P Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg