Gå til innhold

1989 toyota carina 2

Ranger emnet

golf fan

Anbefalte innlegg

DSC09179.jpg grill etter modifiseringer på bilen, dette var jo de bildene jeg har nå men skal få røde og hvite baklysglass noen som vet åssen jeg får fjernet det oransje bak bak uten å fjerne den eller knuse den

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

( ) 1988 toyota carina II

(X) 1991 golf mk 1 karmann cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC09179.jpg grill etter modifiseringer på bilen, dette var jo de bildene jeg har nå men skal få røde og hvite baklysglass noen som vet åssen jeg får fjernet det oransje bak bak uten å fjerne den eller knuse den

hvor kjøpte du lysa?

kanskje jeg gjør sånn med grillen.. tullingen som hadde bilen føre hadde kjært bort 3-5 cm av grillen for og få plass til motorvarmer kontakt.. ser støggt ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du lysa?

kanskje jeg gjør sånn med grillen.. tullingen som hadde bilen føre hadde kjært bort 3-5 cm av grillen for og få plass til motorvarmer kontakt.. ser støggt ut:P

hvem lys da??? nå skjønte jeg ikke noe men jeg er på jakt etter nye sommerfelger+dekk til denne da de er slitt ut for 2 eiere siden av da han har hatt dratt i brekket et par ganger for mye og jeg vil ha 17 eller 18 toms felger

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg bestemt lakk på den da: det blir rødt med en svart stripe som begynner helt i fra bånn og over midten av panseret og blir breiere helt til taket hvor den så går fullt over og ned på bagasjen og ned bak der

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
hepp

rett før jul gikk jeg til inkjøp av en 91modell carina 2. synes grillen du mekka ble tøff :) kommer sikkert til å gjøre noe slikt med min jeg også.

hold gjerne oppdatert om videre framgang i prosjektet :)

jo takk for den er ikke så vanskelig bare ta av grillen så er jobben gjort på ti min

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

da har jeg et problem mer og det var at jeg vrei nøkkelen til acc på tenningen og bilen gikk enda og jeg tok ut nøkkelen og bilen gikk også tok jeg ut nøkkelen og ga full gass for å kvele den og da fikk jeg en sprengt slange noen som har liggende den går ut i fra blokka og ned til under luft filteret men også trenger jeg en orginal spoiler en liten en som kommer orginalt på disse

Die Aller Vaerste (DAV)

( ) 1986 Mazda 323

( ) 1986 golf tweiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider