|plumbo Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Hva handler tråden her om egentlig? Er jeg bonde? Jeg og kjærringa hadde Volvo 240 OG mærce w124 mens vi bodde på Kjelsås.. Noe galt med det lizzm? Hva er det som er aksepterte biler for dere som bor på Oslo vest da? Eirik, er corollaen din feit/dyr nok? Tro meg Corolla kan være dyrt nok det !! Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 tøffeste gata og råne i ER karl johan ! dritt under lag hvis du har lav bil men dæven og folk glaner hilser og smiler ! :D ( i allefall når du durer rundt i en veteran bil uten om det vanlige ) :P Helt enig:) når det kommer en varebil noen ikke har sett maken til og:) folka hilser og ler og ler Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Han tror fjortissungene i Bærum er synonymt med Oslo. En by med 570k innbyggere er vel ikke akkurat en liten landsby men.. Eirik jo, det er den vel.. ekte byer som det er morro å være i er Berlin,Roma,Paris o.l. Der skjer det noe hele tida, døgnet rundt. Var i Berlin i 11 dager, det tok rimelig godt av:) var grisemorro. Så tilbake gjennom Oslo, liten by og null folk bortsett fra sprøytekompaniet på plata da:( Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Vet ikke helt om jeg skal melde meg inn her selv eller om jeg havner i kategorien så mye østkant at jeg brått blir romerikes vestkant:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 jo, det er den vel.. ekte byer som det er morro å være i er Berlin,Roma,Paris o.l. Der skjer det noe hele tida, døgnet rundt. Var i Berlin i 11 dager, det tok rimelig godt av:) var grisemorro. Så tilbake gjennom Oslo, liten by og null folk bortsett fra sprøytekompaniet på plata da:( Da kan vi jo egentlig bare gi opp å ha engang tettsteder engang i Norge, de vil alltid være dårligere enn i andre europeiske land for der bor der fler.. Tåpelig innstilling. Oslo er liten i forhold til andre europeiske småbyer, men sammenlignet med andre byer i Norge er den faktisk ganske stor. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 bor så øst man kommer i oslo jeg, også kalt ghetto`n haha hvor på oslos østkant kommer dere andre fra? Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 stoVner Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 bor så øst man kommer i oslo jeg, også kalt ghetto`n haha hvor på oslos østkant kommer dere andre fra? E-RUD lix :P Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 jo, det er den vel.. ekte byer som det er morro å være i er Berlin,Roma,Paris o.l. Der skjer det noe hele tida, døgnet rundt. Var i Berlin i 11 dager, det tok rimelig godt av:) var grisemorro. Så tilbake gjennom Oslo, liten by og null folk bortsett fra sprøytekompaniet på plata da:( Jeg er litt sær, så er veldig fornøyd med at Oslo faktisk er litt kjedelig! Da slipper man alt for mange turister (og folk). Samt det byr på minimalt med prøve-å-være-kul-by-stress. Oslo er bare en liten konsenstrert chilleplass med bysykler, gåavstander, badeplasser, natur og marka rett ved. Og så er det et lite utvalg av by-fenomener utenfor plata, for de som lever her og vet å orientere seg. Om man vil ha mer action, så er det en deilig avveksling å snuse inn eksosen i andre storbyer, men like deilig å komme hjem igjen til denne antistressbyen av dimensjoner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Jeg er litt sær, så er veldig fornøyd med at Oslo faktisk er litt kjedelig! Da slipper man alt for mange turister (og folk). Samt det byr på minimalt med prøve-å-være-kul-by-stress. Oslo er bare en liten konsenstrert chilleplass med bysykler, gåavstander, badeplasser, natur og marka rett ved. Og så er det et lite utvalg av by-fenomener utenfor plata, for de som lever her og vet å orientere seg. Om man vil ha mer action, så er det en deilig avveksling å snuse inn eksosen i andre storbyer, men like deilig å komme hjem igjen til denne antistressbyen av dimensjoner :) Godt formulert:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Her er en test som kan vise hvor observante vi i Oslo egentlig er. Noen av dere har sikkert tatt denne eller lignende før, men da er man jo bare ekstra skjerpa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 haha.. så ikke det i det hele tatt jeg:P måtte se den 2 ganger før jeg så det nhår jeg tellte passninger:-P genialt wicky124.. du bor ikke langt unna meg da:-P AMD her (ammerud).. her er det nesten som å bo på tøyen, er mørkt 24/7 her Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 her er det nesten som å bo på tøyen, er mørkt 24/7 her HAHAHAHA!!!! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Dette er "For de som hater de som har fordommer mot de som kjører kjører biler uten rust, sota ruter uten plastbobler, 3 forsjellige felger på bilen, og har tusen wonderbaum, har rakrør på en volvo240 med orginal motor, og har harry volvo og mercedes" tråden. joiner den :D Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 haha.. så ikke det i det hele tatt jeg:P måtte se den 2 ganger før jeg så det nhår jeg tellte passninger:-P genialt wicky124.. du bor ikke langt unna meg da:-P AMD her (ammerud).. her er det nesten som å bo på tøyen, er mørkt 24/7 her henger en del på AMD...kompis bor der.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg