Gå til innhold

Oslo-dudes, check in

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hva handler tråden her om egentlig?

Er jeg bonde?

Jeg og kjærringa hadde Volvo 240 OG mærce w124 mens vi bodde på Kjelsås..

Noe galt med det lizzm?

Hva er det som er aksepterte biler for dere som bor på Oslo vest da?

Eirik, er corollaen din feit/dyr nok?

Tro meg Corolla kan være dyrt nok det !!

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøffeste gata og råne i ER karl johan ! dritt under lag hvis du har lav bil men dæven og folk glaner hilser og smiler ! :D ( i allefall når du durer rundt i en veteran bil uten om det vanlige ) :P

Helt enig:) når det kommer en varebil noen ikke har sett maken til og:) folka hilser og ler og ler

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror fjortissungene i Bærum er synonymt med Oslo.

En by med 570k innbyggere er vel ikke akkurat en liten landsby men..

Eirik

jo, det er den vel.. ekte byer som det er morro å være i er Berlin,Roma,Paris o.l. Der skjer det noe hele tida, døgnet rundt. Var i Berlin i 11 dager, det tok rimelig godt av:) var grisemorro. Så tilbake gjennom Oslo, liten by og null folk bortsett fra sprøytekompaniet på plata da:(

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det er den vel.. ekte byer som det er morro å være i er Berlin,Roma,Paris o.l. Der skjer det noe hele tida, døgnet rundt. Var i Berlin i 11 dager, det tok rimelig godt av:) var grisemorro. Så tilbake gjennom Oslo, liten by og null folk bortsett fra sprøytekompaniet på plata da:(

Da kan vi jo egentlig bare gi opp å ha engang tettsteder engang i Norge, de vil alltid være dårligere enn i andre europeiske land for der bor der fler.. Tåpelig innstilling.

Oslo er liten i forhold til andre europeiske småbyer, men sammenlignet med andre byer i Norge er den faktisk ganske stor.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sær, så er veldig fornøyd med at Oslo faktisk er litt kjedelig! Da slipper man alt for mange turister (og folk). Samt det byr på minimalt med prøve-å-være-kul-by-stress. Oslo er bare en liten konsenstrert chilleplass med bysykler, gåavstander, badeplasser, natur og marka rett ved. Og så er det et lite utvalg av by-fenomener utenfor plata, for de som lever her og vet å orientere seg.

Om man vil ha mer action, så er det en deilig avveksling å snuse inn eksosen i andre storbyer, men like deilig å komme hjem igjen til denne antistressbyen av dimensjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sær, så er veldig fornøyd med at Oslo faktisk er litt kjedelig! Da slipper man alt for mange turister (og folk). Samt det byr på minimalt med prøve-å-være-kul-by-stress. Oslo er bare en liten konsenstrert chilleplass med bysykler, gåavstander, badeplasser, natur og marka rett ved. Og så er det et lite utvalg av by-fenomener utenfor plata, for de som lever her og vet å orientere seg.

Om man vil ha mer action, så er det en deilig avveksling å snuse inn eksosen i andre storbyer, men like deilig å komme hjem igjen til denne antistressbyen av dimensjoner :)

Godt formulert:)

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. så ikke det i det hele tatt jeg:P måtte se den 2 ganger før jeg så det nhår jeg tellte passninger:-P genialt

wicky124.. du bor ikke langt unna meg da:-P AMD her (ammerud)..

her er det nesten som å bo på tøyen, er mørkt 24/7 her

Mazda 323 1,3 Rally Look

Mercedes Benz E220 W124 (Solgt)

Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak)

Mercedes Benz 230E W124 (Vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. så ikke det i det hele tatt jeg:P måtte se den 2 ganger før jeg så det nhår jeg tellte passninger:-P genialt

wicky124.. du bor ikke langt unna meg da:-P AMD her (ammerud)..

her er det nesten som å bo på tøyen, er mørkt 24/7 her

henger en del på AMD...kompis bor der....

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider