Gå til innhold

TransMedia StreetSound

Ranger emnet


helskogh

Anbefalte innlegg

Noen som har vert borti disse ??

Kan hvertfall si at det er ikke akurat noen seriøse folk.

Bestilte og betalte for noen høytaleroverganger 08.10.08

Ikke har det kommet noen varer å ikke får man tak i noen der heller.

Gidder hverken å ta tlf eller svare på mailer.

 

Er ikke akurat noen formue det er snakk om her bare utrolig irriterende med sånne mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Jeg må le... du henter opp en ett år gammel tråd bare for å informere om at du foreløpig ikke har noe å informere om? :D

 

Det er arbeidsplassen min du leker med her, er det noe du ikke liker så spytt ut, så jeg får noe å svare for. Og for de som måtte lure, mailen Granada'en skrev fire minutter før han hentet tråden opp fikk han svar på noen timer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøsiteten kan vel diskuteres ja, utaler meg mer om dette om/når jeg får svar på min mail til firmaet. Ordner han opp så skal jeg ikke klage.

 

Det er kanskje greit å IKKE henge ut folk før de har fått mulighet til å svare?? eller??

 

Du får søke opp alle trådene transmedia har svart i her inne, så ser du fort hvor mye kunnskap han sitter med, og hvor mye han faktisk hjelper til med her inne... At 2-3 personer har vært uheldig å ikke fått hjelpen de ønsker betyr ikke at han er useriøs, og når det gjelder prisene i butikken hans, så er det helt sikkert "prutbart" som hos de aller fleste andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le... du henter opp en ett år gammel tråd bare for å informere om at du foreløpig ikke har noe å informere om? :D

 

Det er arbeidsplassen min du leker med her, er det noe du ikke liker så spytt ut, så jeg får noe å svare for. Og for de som måtte lure, mailen Granada'en skrev fire minutter før han hentet tråden opp fikk han svar på noen timer senere.

Tenkte nå jeg skulle skulle skrive at jeg har fått svaret jeg etterspurte her jeg men. Ikke ute etter å lage kvalm jeg men du skjønner sikkert at jeg begynner å lure.

Jeg har fått svar fra deg nå, og regner med det ordner seg, eller hva?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje greit å IKKE henge ut folk før de har fått mulighet til å svare?? eller??

 

Du får søke opp alle trådene transmedia har svart i her inne, så ser du fort hvor mye kunnskap han sitter med, og hvor mye han faktisk hjelper til med her inne... At 2-3 personer har vært uheldig å ikke fått hjelpen de ønsker betyr ikke at han er useriøs, og når det gjelder prisene i butikken hans, så er det helt sikkert "prutbart" som hos de aller fleste andre ;)

 

Jeg bestillte også noe hos Transmedia for en stund siden, betalte også.. Og etter dette fulgte den ene unnskyldningen etter den andre, hvor det til slutt ikke kom flere tilbakemeldinger verken via mail eller telefon.

 

Endte opp med å nevne dette på ett forum, og da var han jaggu ikke sein om å svare..

Fikk pengene igjen, men dette er IKKE måten å drive ett firma på. (Dette gikk vel over en periode på 6 uker)

 

Så Cossiemk1, noenganger skal du være forsiktig med å forsvare noen alt for mye...

Transmedia har ett dårlig rykte han bør rydde opp i..

 

Det går lenge mellom de positive feedbackene hans på forumene i Norge, mens de negative går igjen omtrent hele tiden.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transmedia har ett dårlig rykte han bør rydde opp i..

Evig eies kun et dårlig rykte heter det jo, så slike illusjoner har jeg ikke. Så lenge klage&reklamasjonsnivået her ligger rundt 1% ser jeg ingen grunn til å bruke tid på å analysere og konsekvenseutrede dette, enkelt og greit. Å bruke all ledig tid på å besvare flest mulig henvendelser vil uansett forbedre dette automatisk. Jeg har således få problemer med offentlig kritikk i fora, jeg finner det bare litt vanskelig å svare på poster ala Granada'ens over her, og at de har mer smak av hevnaksjoner enn reell kritikk. Det er generelt endel som tror jeg har én kunde i uka og dermed bare sitter klar og venter på at de tar kontakt pr. mail eller telefon, uansett når på døgnet det er (uten at jeg skal sette Granada'en blant disse seff).

 

Det går lenge mellom de positive feedbackene hans på forumene i Norge, mens de negative går igjen omtrent hele tiden.
Du driver vel i bransjen fortsatt(?) og kjenner til de menneskelige mekanismer like godt som meg; det er langt mer gøy å leke "TV2 hjelper deg" og henge ut et firma man har hatt en eller annen dårlig erfaring med, enn å skrive et innlegg når man er fornøyd med et eller annet. Kan du nevne ett brunevare-firma som ikke har fått noe negativ kritikk mot seg noen gang? Ser du mye positiv omtale av Elkjøp (uten sammenligning forøvrig) rundtomkring, i forhold til den negative de får?

 

I motsetning til endel konkurrenter sponser jeg ikke så mange kunder med varer, rabatter og/eller tjenester heller, så at jeg får lite positivitet på fora rundtomkring anser jeg som forståelig, da ingen egentlig skylder meg eller TransMedia noen gjenytelser, noe jeg forøvrig er ytterst bekvem med. Størsteparten av min kundegruppe henger ikke nødvendigvis så mye på diverse nettfora heller har jeg inntrykk av, jeg får f.eks. fortsatt kunder som ikke har mailadresse og kun handler pr. oppmøte eller telefon. Og det er jo helt OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jo veie opp litt da og legge inn min erfaring med Transmedia. For rundt 2 år siden bestilte jeg 2 dørsider derfra. Gikk 2-3 dager før jeg fikk svar på mail der de beklaget at de var i en flytteperiode og det var litt hektisk om dagen. Han skulle se på saken så fort han kunne og par dager senere fikk jeg beskjed om at bestillingen var i boks. Han skulle til Lillestrøm samme dagen og senere den kvelden møtte han meg på Shell på strømmen og jeg fikk overlevert det jeg hadde bestilt.

Så utfra min erfaring har jeg bare possitive ting å si.

 

Men er vel ganske kjent universalt at det er de negative opplevelsene man hører om men de som har en possitiv opplevelse hører man aldri noe om eller fra;)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo si hva det gjelder for den skyld Stian.

men jeg gidder ikke uten at du ber meg om det, er ikke ute etter å bråke, men du skjønner sikkert at jeg begynner å lure, velger å stole på det du skrev i den siste mailen. Og jeg håper det ordner seg, for jeg er fornøyd med det jeg har fått hittil.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte selv noe småtteri fra Transmedia for en tid tilbake. Tok en del uker før varene kom, i tillegg til at det ble trøbbel med ordren på siden (Stod at jeg ikke hadde noen ordre inne, til tross for at jeg hadde det). Da tok jeg bare kontakt på mail, som jeg fikk svar på i løpet av kort tid. Varene kom kort tid etter. Så syns det ordnet seg på en fin måte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg skal rydde opp etter meg her syns jeg.

Har i dag fått det jeg bestillte, tok sin tid men det kom.

Jeg synes at Firmaet bør ta litt kritikk, det er info om forsinkelser, og kanskje følge litt med på Mail og PM, ta det som konstruktiv kritikk Stian.

 

Jeg skal og kritisere meg selv litt, jeg byurde gitt Stian og Transmedia lkitt bedre tid til å svare på den siste mailen, før jeg begynner å klage åpent til ett forum, til mitt forsvar hadde jeg sendt mail/PM 3 ganger, og fått svar en gang, men ikke på den siste henvendelsen.

så jeg ble litt irritert over ikke noe svar, og begynte å lure drastisk på seriøsiteten.

Men den siste mailen, som jeg sendte ca 1 time før jeg postet her, den fikk jeg svar på, og det er jeg fornøyd med.

 

Begge parter kan nok ta litt kritikk her, håper Stian/Transemedia skjønner at jeg faktisk ikke var ute etter å slenge dritt, var vel mere ment på en spøørende måte, om andres nyere erfaringer, om enn dårlig formulert, det beklager jeg.

 

På den positive siden:

Jeg ble anbefalt noen produkter, har fått montert kun noe av det i bilen, etter god hjelp her på forumet, fra en av de som faktisk setter seg ned og svarer skikkelig her på forumet.

Det jeg har montert er jeg strålende fornøyd med, det er altså Noen Rainbow-elementer, kunne jo ønsket meg noe mere bass, men det er begrenset hva man får tynet ut av 12 cm store høytalere i ett dashbord.

Blir nok noe bedre med forsterker på dem.

 

Er vel og på det positive, at jeg sendte bestilling og betalte ganske seint en kveld, fikk mail tilbake fra Transmedia/Stian under 10 minutter senere, kloka 1 om natta, der det sto at det ene settet hadde han på lager og sendte dagen derpå, det andre regnet han med å få sendt om 1 uke, det kom i dag.

 

Håper dette lar seg godta som en slags beklagelse fra min side, og for andre, en anbefaling om å teste Rainbow sine høytalere.

 

Einar

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår