steinar Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Pusla litt med bilen i går og satt blandt annet på ny fanger og vaska og spraya grillen. Kjørte på esso for å vaske den med trykkspyler og på vei tilbake møter jeg onkel blå på vei inn i ei rundkjøring jeg er på vei ut av. Jeg tenker _FAEN_ da jeg ser onkel kjøre rundt hele rundkjøringa siden jeg kjører uten skilt + blinkers + grill og lappen og all legitimasjon ligger hjemme. Blir blinka til sides og politimannen ber om vognkort og førerkort. Fortalte alt som det var at lappen lå hjemme og jeg hadde vært og vaska grillen. Skiltet lå inne i bilen da jeg ikke hadde fått skrudd det på enda. No problem, han sjekka bare at det personnummeret jeg oppgav hadde førerkort! - de begynte tilogmed og snakke om at jeg hadde et fint prosjekt forran meg, før han tipset meg om at blinklyset mitt blinka litt fort og jeg kunne ha problemer med det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Ja heldigvis finnes det noen av dem.. :) Men jeg har dessverre ikke hatt gleden av å møte en av disse ennå... Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg ble stoppa pga ikke skilt fremme, han ba meg vaske bilen min og polere den... For pengene jeg sparte på boten visstnok... :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg ble stoppa pga ikke skilt fremme, han ba meg vaske bilen min og polere den... For pengene jeg sparte på boten visstnok... :P i knarvik ? hva var boten ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Macgyver i knarvik ? hva var boten ? Fikk ikke bot... Var i Arna... De hadde en eller annen promillekontroll eller.no, stoppa meg og spurte om jeg hadde skilt med meg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Slapp faktisk selv unna en gang, hadde ingen skilter på bilen. Hadde begge liggende inni bilen pga litt småfiks på fangerne. Måtte bare feste det ene i bakruta, så kunne jeg kjøre videre. Men dette var kanskje 1 av 20 ganger jeg har blitt stoppet. De aller fleste møter med purken har nok svidd i lommeboka:mad: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 99% av dem som har stoppet meg har alltid vært hyggelige.. har noe med hvordan en oppfører seg selv oxo.. nytter hvertfall ikke å sette opp med en jeg vet best tone..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Kjetilr 99% av dem som har stoppet meg har alltid vært hyggelige.. har noe med hvordan en oppfører seg selv oxo.. nytter hvertfall ikke å sette opp med en jeg vet best tone..;) Purken her er det ikke.... Og kommer jo ann på hvorfor man blir stoppet. :rolleyes: Men de gangene jeg har snakket med den lokale purken er de helt idioter(ikke bare bilkjøring). :mad: UP er ikke så ille. ACAB Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by borabora Purken her er det ikke.... Og kommer jo ann på hvorfor man blir stoppet. :rolleyes: Men de gangene jeg har snakket med den lokale purken er de helt idioter(ikke bare bilkjøring). :mad: UP er ikke så ille. ACAB mye kontroller i brandbu/ hadelands området? høres sånn ut på politiradioen... før da jeg kjørte endel gamle biler så ble jeg ofte stoppet.. særlig hvis det var litt ekstra lyd, men med a4`n har jeg aldri blitt stoppet.. Bortsett fra en promillekontroll... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Kjetilr mye kontroller i brandbu/ hadelands området? høres sånn ut på politiradioen... før da jeg kjørte endel gamle biler så ble jeg ofte stoppet.. særlig hvis det var litt ekstra lyd, men med a4`n har jeg aldri blitt stoppet.. Bortsett fra en promillekontroll... Ja, mye. Stort sett promillekontroll jeg har blitt stoppet, aldri belte eller teknisk. De liker særlig godt dumpen min. :D Snur seg fælt hver gang jeg kjører forbi der du står og girer. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Kjøpt deg ny dump? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by ivers Kjøpt deg ny dump? Nei. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Åja. **************************** Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Ble stoppet i Lillestrøm i sommer, med skiltet i frontruta med god grunn. 1000,- i bot :mad: Har møtt svært få greie politifolk, mest drittsekker som ikke kan ha hatt det godt i oppveksten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Blei stoppa av ein pol10 i natt jeg også. Han stod parkert langs veien og preika med noen når vi passerte han. Han hadde sikkert 150-180 km/t idet han skulle ta oss igjen. Han måtte stå på bremsen for å ikke torpedere følgebilen vår. Han lå bak den i ca 1 minutt før han tok en litt risikabel forbikjøring og kasta seg mellom bilene våre og skrudde på blålyset. Var skikkelig sur og grinete også. (før han fant ut at bilen var registrert på ein poltimann:) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg