HiiP Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg ble også stoppe for å kjøre uten skilt forran... Jeg fikk tusen spenn i bot, pluss at politi manne monterte på skiltet.. *flaut* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Far fikk bot fordi skiltet var montert litt for langt ned på front fangeren. Ei eller annen mensen-befengt rødstrømpe hard-as-nails traktor lesbe som led av penis missunnelse av ei politi kjerring som måtte utøve litt makt. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 har litt erfaring med de greiene der jeg å.. lokal politiet har lite å gjøre.. ser de deg stå å dra en litem råners hiver de seg på bremsene for å sjekke om det er noe de kan ta deg for.. fått beskjed selv om at hvis jeg ikke fixer baklykta min før de ser meg neste gang skal de klippe skilt. det har de ikke lov til. så vidt jeg vet. men når jeg ikke får fixa de umidelt bart siden det er reelet som er gåendt. kan ikke akkurat sette fra meg doningen heller:eek: da blir det spooki å kjøre! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg