St4n- Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Får ikke start på Rekorden min. Den har startet, men fjusket litt i det siste. Helt til i går, da den bare ga opp... Har bytta rotor, fordelerlokk, pluggledninger og plugger, så det skal være bra. Har gnist på pluggene, men den nekter å fyre. Bensintanken er full og det er kondensfjerner på også. Starter heller ikke på startgass. Noen med som har peil på hva som plages? Hadde vært greit å komme seg på jobb om dagene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord1 Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 kanskje den får for masse benin og drukner. sjekk kontakten på veivføleren. skjer at det kommer skitt imellom kontaktene og da indikerer den full gass og pøser på med bensin. om ikkje, sjekk om det har komt vann i hjernen. eller om dysene har hengt seg opp.. Har hatt samme problem med min to ganger, men det var bare dritt i kontakta;) Siter 95 Opel Omega 2.0 16V GL---86 Opel Rekord 2.2i---92 Opel Omega 2.0 8v---92 Mazda Mx5---91 BMW 318is, ikke å annbefale!!!---85 Opel Rekord 2.0s---86 Opel Rekord 2.0s GLS---85 Opel Rekord 2.0s---82 Opel Rekord 2.0s luxus---82 Opel Rekord 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hjernen som har tatt kvelden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
St4n- Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 takk for tipsene:) Hjernen var fucked ja.. vann inni så det hadde eira... Bytta den så bilen starter i vertfall nå, men for en eller annen grunn så dør den når jeg skrur på lysene.. Og da må den ha en lang pause før den starter igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 se etter kortsluttninger Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 bare døvver den av med engang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
St4n- Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Det med lysene må ha vært en tilfeldighet, for i det siste har det vært mulig å kjøre (med lys på)... men det er bare helt til jeg bremser, da dør den. Så får jeg ikke start igjen før dagen etter, eller vertfall etter den har hvilt seg lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
St4n- Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 den har nå fått seg nytt bensinpumperelè og går som ei klokke når den er kald, men dør når den bilr varm.... noen nye forslag? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 jeg har veldig lite peiling når det gjelder motor, men hvis den funker når den er kald, men ikke når den er varm kan jo det være fokt i et eller annen elektrisk. Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 fått vekk all fukt i kontakta til hjernen? sett etter irr på den kontakta? får ikke hjernen kontakt konstant å det går ei stund blir du ståen med enda en deffekt hjerne. sjekk kontakta til hjernen om det er irr eller fukt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
St4n- Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 stempelringene er gåen, og sliter fremdeles med et eller annet tenningsproblem. Så selger nå deler helt til den skal klemmes :\ takk for all hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har du bilen ennå? Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
St4n- Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 har den enda ja.. lyst på'n? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg