fred71 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Heisan Et siste spørsmål, itillegg til å ikke helt vite hvor viftemotoren finnes i min golf joker -97 så lurte jeg på om noen har et tips på hva som kan være galt når ikke varmetrådene virker? Jeg har sjekket sikringer og kontakt i bryteren Mvh Fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Kan være brudd i trådene/ledningene som går i den "gummipølsa" fra chassie til bakluka.. Sjekk dette! Vifta er jeg ikke sikker på, men den kan sitte inni varmeappararegisteret på en av sidene, oppunder bak hanskerommet eller frammi motorrommet på midten ved torpedoveggen(men det er vel mest mercedes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 viftemotoren sitter oppunder dashen på passasjersiden. Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred71 Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Heisan Så motoren idag og dunket litt på den. Da startet viften, men jeg må nok skru den ut og sjekke litt. Men det så ut som at det ikke var så lett, trangt og **** Tusen takk folkens. Neste prosjekt er varmetrådene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 trenger du ny vifte så si ifra ;D har en liggende og støver ned Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggy1 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Heisan Så motoren idag og dunket litt på den. Da startet viften, men jeg må nok skru den ut og sjekke litt. Men det så ut som at det ikke var så lett, trangt og **** Tusen takk folkens. Neste prosjekt er varmetrådene :) Motoren din sitter lett fast, bare å vri den rundt (er det på 96 mod) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg