Bjorn_ole Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 (endret) Til Salgs!! Hei! Vil legge ut noen bilder av min polo 6n, ikke av de råeste men i strøken teknisk stand, er ny på dette forumet så dette er min første post så vist jeg gjør noe feil er det bare å si ifra:) Bilen er en 94mod med 185k bak ryggen, motoren er en 1.4l som LANGT ifra drar skinnet av pølsa, men grei nok studentbil! plana var egentlig ikke å lakkere hele bilen, men bare panser(pga steinsprut) og frontfanger var sprukket, da det ble en fargeforskjell så orket vi ikke å lete mer etter fargekoden å lakkerte like så godt hele bilen:) Bilen blir hvit å svart med røde detaljer som de nye gti-enen har! Kom gjerne med tilbakemeldinger! Bilen er NESTEN ferdig i skrivende stund, men felgene blir lakkert med svart senter og rød stripe på kant i morgen. Legger ved bilder som desverre bare er tatt med mobiltelefon: Sånn var bilen opprinnelig: Så blir fronten knust, men den plastsveiser vi å gjør klar til lakkering: En haug med steinsprut på panseret: Front straks klar til lakkering: Måtte jo ha stjerna i perlemor på panseret: Perlemor legges på: Sånn ble resultatet etter mellomsliping å klarlakk: Men da fargeforskjellen ble for stor fikk jeg sotet rutene og begynte å tenke på lakkering: Ribbingen ble påbynt: Fått av dører og div: Ble litt pussing og sene kvelder: Nesten ferdig maskert og kommet i lakkboksen: *trallala, vi elsker steinsprut* Ferdig maskert: Kjekt å ha venner med 10år på baken som billakere: Og fargen ble....HVIT!! Og svart: Panseret ble helt svart i første omgang og det ble litt kjedelig. Men det ble iallefall blankt! Men striper utenpå det svarte gjorde seg: ..... Bildet her ser litt mongo ut i og med at det mangler litt grill å småsnacks, den rødelinja følger helt ifra frontruta og helt ned til fangeren og opp igjen:) Bakfra: Det var det for idag, kommer nok nye oppdateringer imorgen da bilen kanskje(??) blir ferdig:) Endret Mars 4, 2010 av Bjorn_ole Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Kan noen moderatorer stave om fra n6 til 6n? :p Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Synes den poloen var riiimelig råå jeg da:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Synes den poloen var riiimelig råå jeg da:) Joda takk for d:) bynner da å bli bedre iallefall:) Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ald_ Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Gromt! :D Mener seriøst du har truffet perfekt med fargevalget, litt grommere hjul så har du norges tøffeste, men du er vel som sagt student! Men all ære for rå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Gromt! :DMener seriøst du har truffet perfekt med fargevalget, litt grommere hjul så har du norges tøffeste, men du er vel som sagt student! Men all ære for rå bil! Heh, råeste å råeste, Stambo sin er også veldig fin, vil ikke trekke noen konklusjoner selv om jeg er meget fornøyd:) Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Må si jeg begynner å digge polo bare mer og mer, når jeg ser de prosjektrådene her :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 joda, potensiale er der bare man her ideene;) Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 vart mykjy råar no ja B. mangla bare 1,8t no;) Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Kult å se noe nytt og anderledes, syntes det så bra ut! =) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 vart mykjy råar no ja B. mangla bare 1,8t no;) Kan hende 1.8t me sprut kjem engang i framtida, men ikkje akkurat no:p Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Kult å se noe nytt og anderledes, syntes det så bra ut! =) Takk for det! blir spenende og se idag når felgene blir lakkert svarte med rød stripe på kanten:) bilen er så å si ferdig montert nå så kommer vel noen flere photos når kvelden kommer! Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Det her så veldig bra ut! :thumb Skilte seg mer ifra "andre" Poloer med den lakkeringa ;) Åssen senk sitter på bilen? fått den litt mer ned og noen mørke baklykter så hadde du vært i mål :D Edit, Simons eksos du har på bilen? ;) Nye skilt hadde også satt prikken på i´en :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Takk for det, alltid gyggelig med sånne tilbakemeldinger:) senken er jeg litt usikker på, tror det er er wei(l)tech(??) antall mm vet jeg ikke, men kan sjekke i vognkortet! har egentlig aldri vært noen vw entusiast men har hellet mere mot bmw(kanskje jeg banner i kirka nå??:p) derfor har jeg ikke så mye specs på bilen! men er kjempegodt fornøyd med denne bilen nå å vw har steget mye i mine øyner etter at jeg selv ble eier av en;) All styling er rieger og lyktene fram er sonar, baklyktene, var kanskje er stygg!! må få sett bilen i helhet og ut i vanlig dagslys først, blir så rart med det innelyset som er på verkstedet.. Kan egentlig ikke ha bilen så mye lavere(selv om man kan ha plattdans i hjulbuene) fordi jeg bor egentlig på ei øy på møre så er avhengig av å ta 2 ferger for å komme meg hjem i helgene, så da synes jeg det blir litt kjedelig å sitte me hjertet i halsen hver gang man skal hjem! Luftfjæring har vel heller vært tingen:) de nye skiltene er litt større en de gamle(??) så har tenkt på å få laget skiltene i klistermerke og Lime på, biltilsyn og div instutisjoner er ikke så begeistret for dette men vi får se:) Eksosen er orginal me Simons bakpotte bare! Bjørn Ole Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Syns den var fin før jeg også da. :) Men blir nok utrolig rå når du blir ferdig nå, så rimelig bra ut foreløpig i alle fall! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg