Stambo Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Skjønner det med ferjene, men så lenge den blir senket god nok bak (så den blir rett, og ikke står framover) så går et utrolig bra med lav bil :) Jeg har ikke prøvd ferje med min, men jeg subber så å si aldri på fartsdumer etc.. kun på de som er ekstremt høye og bratte :) Men luft er mye lettere ja ;) Men også dyrere. Angående skilta, så er vel de nye litt større, men spørs også på skiltnr ditt ;) for de gamle har forskjellige lengder, men de nye har lik lengde uansett. Å lage egene er litt risky for min del, da det er dokumentforfalskning og kan gi fengselsstraff :S Spent på å se felgene på bilen! :D Tør jeg gjette på at det er 7x16 med 205/40-16 gummi? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 joda, men bilen var lakkert i full fart osv og da sier finishen seg selv, men nå blir det 97% bra:)det eom jeg synes er stilig er at hvitfarga er så blank at man kan speile seg i den! bli morro og se etterpå når sluttmonteringa skal gjøres ferdi(bare front fanger og lykt list)! Bjørn Ole Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Skjønner det med ferjene, men så lenge den blir senket god nok bak (så den blir rett, og ikke står framover) så går et utrolig bra med lav bil :) Jeg har ikke prøvd ferje med min, men jeg subber så å si aldri på fartsdumer etc.. kun på de som er ekstremt høye og bratte :) Men luft er mye lettere ja ;) Men også dyrere. Angående skilta, så er vel de nye litt større, men spørs også på skiltnr ditt ;) for de gamle har forskjellige lengder, men de nye har lik lengde uansett. Å lage egene er litt risky for min del, da det er dokumentforfalskning og kan gi fengselsstraff :S Spent på å se felgene på bilen! :D Tør jeg gjette på at det er 7x16 med 205/40-16 gummi? :) Fartsdumpene kan desverre ikke sammenliknes med fergene, er 90graderkanter å knekker, men litt mer senk skal nok gå bra:) men da blir det eventuelt og varme fjærene og presse de sammen i og med at i vognkortet står det antall vindinger! det med skiltet har du helt rett i, dokumentforfalskning osv, syke norge!! Det er 7*16 Dotz felger ja, med 195/40-16! en perfekt dekkdimensjon på en sånn kombinasjon spør du meg! Bjørn Ole Edit: "fartsdumpene kan ikke sammenliknes med fartsdumpene":p Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 195/40-16 er finfint på 6n/6n2 :thumb Kjørt med det selv 2 sessonger :) Monter bilen ferdig, få hjula og ta bilder! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Whoohaaa, ekstremt kul polo! Lucky Basterd :D EDIT: Eneste jeg ville hatt anderledes er 2 døra polo:P, men det er jo ikke akkuart noe å gjøre med, men ellers var den jo bare Dritt kul! Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Så lenge du bruker ditt eget regnr. blir det ikke dokumentfalsk, blir ikke noe annet enn at du kjører uten godkjent kjennemerke. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Jo det er dokumentforfalskning om du bruker riktig nr! Nettopp derfor det er forfalskning :P Tatt bilder enda? :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Her kommer noen bilder stambo, men den er fortsatt støvete men du ser helheten i bilen, ble godt fornøyd med resultatet:) er forandring i felgplanene så de kommer jeg tilbake til over helgen:) va synes folket? Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 herregud!! må få lasta opp noen bilder tatt med skikkelig kamera, ser jo ut som om maskeringstapen har gått sikksakk oppover panseret på det øverste bildet:p Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Ser bra ut det her! :) Kom med litt mer om felgplanene da :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 det blir nok til at bare kanten inn til senter blir svart med ei rød tynn stripe på den vertikale delen ute på felgkanten:) Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 og JA det blir nye skilt:p Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Bilen er til salgs :) Er litt småfiks som må gjøres på bilen men det må være en utmerket førstebil, bilen har desverre ikke framfanger lengre da den fikk et ublidt møte med en rev...:chairshot Bilen må eu.godkjennes, 210000km med komplett service hefte. Er en bulk på førerdøra (utoverbulk) grunnet løs dørstopper. ett par små skalpmerker i hjørnet på framdørene. nye sommer og vinterdekk. Bud/bytte ønskes! ring eller send sms for mer informasjon. Tlf. 91571886 bjorn_ole_tysnes@hotmail.com Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_ole Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Siter "0-100 på en evighet" X-Bmw M5 e34 3.8 Touring org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg