A.K Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Sidedekor a la F&F, 40x204 cm, mørkegrått omriss med sølv metallic fyllfarge, selges med folie"skrape" og monteringsbeskrivelse, helt nytt. Folien har garanti på 7 år, topp kvalitet m.a.o.! Ta kontakt på 97799932 eller mail til fastra5@hotmail.com Sms er den beste måten å få svar på da jeg ofte er opptatt. Dessuten har jeg ikke pc hjemme, så jeg får ikke sjekket mailen fortløpende =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 hva vill du ha for det? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by Blix1 hva vill du ha for det? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Prisen er 2000 penger + frakt. =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Pris kan modereres noe..... ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by PurrPower Prisen er 2000 penger + frakt. =) haha.. du må nok tro på nissen viss du tror du ska få 2k for dei.. litt billigere andre plasser :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Gou haha.. du må nok tro på nissen viss du tror du ska få 2k for dei.. litt billigere andre plasser :rolleyes: Tydelig at du ikke vet hva du snakker om her. Dekaler av denne størrelsen kostra FRA 2500 og oppover, så du bør nok sjekke litt før du uttaler deg om ting. Har du ikke annet å komme med enn useriøse henvendelser, er det vel like greit å kneppe igjen?? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Oi da. ikke så sinna. Sjekk denne siden før dere krangler noe mer. http://www.streetdesign.no/?go=bildekor&gr=53&kat=318 Dyreste koster 2449,- Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 PrimeraSRI - Disse var jo ganske kjedelige og standardiserte da, i mine øye, men det er sikkert noen som likte det de så der. De jeg har lagt ut for salg er spesialbestilte, kan nesten garantere at det ikke finnes maken i Norge. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by PurrPower Tydelig at du ikke vet hva du snakker om her. Dekaler av denne størrelsen kostra FRA 2500 og oppover, så du bør nok sjekke litt før du uttaler deg om ting. Har du ikke annet å komme med enn useriøse henvendelser, er det vel like greit å kneppe igjen?? sånne så deg gjør meg forbanna.. forstår du reagerte men at du tar deg frihet te å definera mine kommentarer som "useriøse henvendelser".. hmm..muligens du tror litt for godt om deg selv.. for oss med gjennomsnitts iq(+) så går vi til et "reklamebyrå/skiltmakker" med skissen.. så har vi noe så fantastisk som datamaskiner m/tilbehør.. etter noen tastetrykk så har vi faktisk fått ut dekor med ønskede farger o.l.. kvaltiten = topp bekjent gjorde dette på Golf III.. begge sider.. ganske stor dekor.. PRIS : 1000,- Ser meget bra ut å kvalitene er topp.. (var kanskje litt frekk angåendes å tro på nissen på 2000,- , men du får til 1649,-.. men eg e kje så altfor useriøse... :cool: ) :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Gou sånne så deg gjør meg forbanna.. forstår du reagerte men at du tar deg frihet te å definera mine kommentarer som "useriøse henvendelser".. hmm..muligens du tror litt for godt om deg selv.. for oss med gjennomsnitts iq(+) så går vi til et "reklamebyrå/skiltmakker" med skissen.. så har vi noe så fantastisk som datamaskiner m/tilbehør.. etter noen tastetrykk så har vi faktisk fått ut dekor med ønskede farger o.l.. kvaltiten = topp bekjent gjorde dette på Golf III.. begge sider.. ganske stor dekor.. PRIS : 1000,- Ser meget bra ut å kvalitene er topp.. (var kanskje litt frekk angåendes å tro på nissen på 2000,- , men du får til 1649,-.. men eg e kje så altfor useriøse... :cool: ) :D Så så så, hissig du er da. Jepp, mulig det er det dere med gjennomsnitts iq gjør, men for oss som har høyere enn gjennomsnitts iq vet å gjøre noe som er enda smartere, nemlig å spesialbestille noe som ser ENDA bedre ut enn det hjemmemekka skvælet du refererer til, og dertil med ønska farger. Så kom ikke her. Om du absolutt skal krangle, så send meg heller en PM istedet for å oppføre deg som en tulling her. ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by PurrPower Så så så, hissig du er da. Jepp, mulig det er det dere med gjennomsnitts iq gjør, men for oss som har høyere enn gjennomsnitts iq vet å gjøre noe som er enda smartere, nemlig å spesialbestille noe som ser ENDA bedre ut enn det hjemmemekka skvælet du refererer til, og dertil med ønska farger. Så kom ikke her. Om du absolutt skal krangle, så send meg heller en PM istedet for å oppføre deg som en tulling her. ;) siste ord.. men hjemmelaget ? akkurat samme som andre dekoren.. henter basis tegningen.. kan garantera deg at du ikkje ser forskjell.. så BAH Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Siste ord.. Det tror jeg på når jeg om jeg får se resultatet. Man må også huske at det er stor forskjell på hvor mye firmaene forlanger for å lage dekor, så de som har tenkt på å skaffe seg dekor gjør lurt i å sjekke rundt først, mye penger å spare på det. Videre: Om du får denne i disse fargene på den plassen du nevnte, og i samme størrelse, er jeg interessert i å vite hvor mye du må gi for den. Det som er greia med reklamebyråer/skiltmakerier, er at de som regel må ha vectorfiler for å få laget dekor med skikkelig skarpe linjer, så her må man gjøre god jobb på forhånd om resultat skal bli bra. Men du som er så intelligent (gjennomsnittlig iq) klarer sikkert dette som en lek ;) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by PurrPower Siste ord.. Det tror jeg på når jeg om jeg får se resultatet. Man må også huske at det er stor forskjell på hvor mye firmaene forlanger for å lage dekor, så de som har tenkt på å skaffe seg dekor gjør lurt i å sjekke rundt først, mye penger å spare på det. Videre: Om du får denne i disse fargene på den plassen du nevnte, og i samme størrelse, er jeg interessert i å vite hvor mye du må gi for den. Det som er greia med reklamebyråer/skiltmakerier, er at de som regel må ha vectorfiler for å få laget dekor med skikkelig skarpe linjer, så her må man gjøre god jobb på forhånd om resultat skal bli bra. Men du som er så intelligent (gjennomsnittlig iq) klarer sikkert dette som en lek ;) lika sta så meg du :D vett du om plass med erfaring så fungerer det bra.. ska se om eg får tak i et bilde av golf 3`n :) lykke til med salget.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Hehe, kanskje ikke så ulike vi nei ;) Takker for det, men slik responsen er, så ser det heller dårlig ut :( Men jeg har jo posta at prisen er reduserbar da, hvis noen er interessert :) Finn bilde av Golf'en du Gou :) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg