Banned Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei. Rundt halv fire onsdag ettermiddag var jeg ute på prøvetur med en 05 Volvo XC70. Jeg er mekaniker av yrke og kjører stort sett den samme ruten hver gang. På denne ruten ble det i år satt opp en fotoboks i en 50 sone, pga denne fotoboksen har jeg funnet det passende å teste cruise-control på dette strekket. Farten på cruise-controlen ble lagt inn mellom 40-45km/t. Vel, denne fotoboksen blinket altså. Jeg reagerte jo på dette og ringte trafikk etaten, når jeg prøvde å forklare problemet, ble jeg med engang avbrutt og fikk konstatert at dette var min feil og det var umulig at fotoboksen var programert feil. Følte altså at jeg ikke ble hørt, og ikke fikk sjangse til å forklare min side av situasjonen. Noen som har vært borti lignende og har noen tips til hva jeg bør gjøre? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hvor mye målte de deg i da?? sikker på speedometeret ikke er feil? Jeg kjørte en 07 modell bmw 118 diesel i helgen som var den viste nesten 10 km/t feil mellom 70/80 km/t. men den viste for lite heldigvis da så hvis du kjørte i 80 lå du bare i 72 ell no Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Klag hvis du får bot i poste. Får du ikke medhold finner du fram salongrifla og gir den en karamell. På Evje er det en fotoboks som har blitt rast 3 ganger nå, og det tar flere uker før de får satt opp ny boks, samt hver boks koster 400K hvis ikke jeg husker feil. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...