Phantom Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Så havna jeg tilbake til Miniverden igjen.. Henta denne i dag Kommer med mer etterhvert :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Heftig MINI! Gratis med ny bil, virkelig vakker den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Heftig MINI! Gratis med ny bil, virkelig vakker den der. Takker, drar på jobb snart så får ikke kjørt noe særlig nå, men blir vel å dille litt med den når jeg er hjemme igjen :) Har dog ingen aning på hva jeg kan oppgradere på den da den er nokså perfekt i mine øyne :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Det er sikker MYE du kan oppgradere, men spørsmålet er om du vil holde den orginal eller uorginal! Utrolig feit bil, men det koster ser jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Det er sikker MYE du kan oppgradere, men spørsmålet er om du vil holde den orginal eller uorginal! Utrolig feit bil, men det koster ser jeg :D Hehe, trenger ikke å holde den Original da det ikke er en Original JCW GP, men en ferdig oppgradert JCW fra fabrikk med motorkit og alt tilbehør.. Joda det koster.. gjør det.. men bilen er jo så å si ny, og kostet fra Bavaria med options etter min kjennskap rundt 550k ny og ble sist omsatt for 465k for 4 mnd siden iflg finn.no så føler ikke at jeg er den som tar verditapet Men klart, det koster :P er jo teit mye penger for en mini Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Men klart, det koster :P er jo teit mye penger for en miniskikkelig morro, er dyr morro! Større barn større leketøy ( når er ikke en mini det største leketøyet da:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Rå MINI!! Misunnelig! Ser du bor i stavanger, så kan jo hende jeg møter på deg i trafikken :) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Bildene er tatt av http://www.autobilder.no Ser mange mange minier i Stavanger for tiden :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Så du kjøpte den? Satan for en rå Mini.... Er skikkelig misunnelig :op: Men vilt mye cash for en Mini da... Er i London nå. Kjørte forbi en stor Mini butikk i taxien fra flyplassen i går. Skal lett innom der å shoppe litt i morra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Heh, ja er mye peng for en mini.. Men nå kostet denne vel 550 eller noe slikt ny med alt iflg. forhandler og ble omsatt for 465k for 4 mnd siden så føler ikke jeg har tatt smellen med verditap :P Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Fin BMW :) Men er ikke non Mini i mine øyne, hehe ;) Åssen motor sitter det i den? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Fin BMW :) Men er ikke non Mini i mine øyne, hehe ;) Åssen motor sitter det i den? Er vel en 1,6l på 218 hk mener jeg??? KUL bil:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Er vel en 1,6l på 218 hk mener jeg??? KUL bil:) Nuvel, nå er jeg forsiktig med å spekulere i akkurat hvor mange hester som er i denne motoren, har en liste over hva som er gjort fra fabrikk på denne (en del elektronikk), og har det lille, men akk så vakre works-merket på motoren, men hva som i detalj ligger i akkurat dette skal jeg ikke slå fast.. Er som tidligere nevnt ikke en Works GP, noe som klart fremgår av fargen og det at jeg har baksete, men en Mini Cooper S, som er originalt Works-Tunet og har alt av WorksDeler jeg tror var mulig å oppdrive på ekstrautstyrslisten. Takker for komplimenter :) Tar imot innspill på hva jeg evt kan finne av knask for å oppgradere bilen Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hei Gratulere med fet bil. Jeg holdt på å kjøpe den. Fikk denne utstyrslisten fra Autozentrum i Oslo. Vehicle information VIN long WMWMF71020TS08061 Type code MF71 Type COOPER S (EUR) Dev. series R56 () Line M Body type COUPE Steering LL Door count 3 Engine N14 Cubical capacity 1.60 Power 128 Transmision FRONT Gearbox MECH Colour PURE SILVER METALLIC (900) Upholstery STOFF CHECKERED/E1 CARBON BLACK (ATE1) Prod. date 2006-12-18 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 381 ROOF IN BODY COLOUR 4A7 COLOUR LINE DARK GREY 4BC INTERIOR SURFACES FLUID SILVER 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DD CAR JACK 530 AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 563 LIGHTS PACKAGE 6FB RADIO MINI WAVE CD 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION Series options No. Description 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 3AB BODY COLOURED MIRROR CAPS 4AU ADDITIONAL DECOR RINGS 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AA REAR FOG LAMP 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 HeiGratulere med fet bil. Jeg holdt på å kjøpe den. Fikk denne utstyrslisten fra Autozentrum i Oslo. Vehicle information Jepp, har samme utstyrslisten fra Bavaria, men har en haug med papirer på Tysk datert 07 der det står deler står deler som er skiftet ut og hva som er gjort, skal ikke si meg så stødig i Tysk men i alle fall har jo bilen i tillegg til dette; -Takspoileren i carbon -Bakre nedre diffuser i carbon -Luftinntaket i carbon -Interiøret er i carbon -JCW Orig 18" Felger -Xenon (men dette er gjerne standard på disse?) -Spoilerkittet -Senking med papirer osv osv osv. Så må kanskje moderere meg med biten fra fabrikk ser jeg, fikk den bavarialisten i dag selv, og ble noe overrasket siden ikke JCW delene er nevnt, men de er nå i alle fall der :) Arbeidet ser ut til å ha blitt utført av autorisert forhandler før eller etter levering når den var ny.. Skal få lest fullstendig over listen over ting når jeg finner noen tysk-kyndige og kommer meg hjem fra Kina. Har du noe mer info om bilen ? Tar imot all info med stor takk. Er i alle fall storfornøyd med bilen, og er overrasket over hvor bra den går :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg