Senshi Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg har samme itemnr på mirror caps, skal til å montere dem nå:) Gi en lyd om du får det til da. Har du innfellbare speil forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 kanskje rart spm.. men. WHY!?... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Why what? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan man kan finne på å handle verdens MEST ubrukelige bil til en sånn pris?.. Jeg finner jo faktisk en Smart roadster mer brukanes på alle måter. Hvis du seriøst har gitt bortimot 400k ++ for den bilen der må du ha vulgær intresse... mener jeg da Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Gi en lyd om du får det til da. Har du innfellbare speil forresten? Jeg har innfellbare speil, men ikke elektisk innfellbare speil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan man kan finne på å handle verdens MEST ubrukelige bil til en sånn pris?.. Jeg finner jo faktisk en Smart roadster mer brukanes på alle måter. Hvis du seriøst har gitt bortimot 400k ++ for den bilen der må du ha vulgær intresse... mener jeg da Da tror ikke jeg at du har såtte i, kjørt eller prøvd å brukt en Smart Roadster. Prøv å å få med deg noe som er større en 40x40cm, det går en liten fjørnstyrt bil med utstyr framme, det går an å ha med seg en kompis, og bake er der kanpt nokk plass til en varseltrekandt! En Mini kan ikke sammenlignes med en Smart Roadster når det gjelder bruksområde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Drit tøff! Gratulerer uansett hva den koster. DRFT-R: Ikke bruksbil for folk med unger nei :hide ;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hvordan man kan finne på å handle verdens MEST ubrukelige bil til en sånn pris?.. Jeg finner jo faktisk en Smart roadster mer brukanes på alle måter. Hvis du seriøst har gitt bortimot 400k ++ for den bilen der må du ha vulgær intresse... mener jeg da Hva finner du ubrukelig med bilen ? Du sier på alle måter ? Jeg var ute etter en bil med nybilgaranti, som går høvelig godt, ser etter min mening bra ut og jeg mener faktisk at jeg også fikk bedre plass, siden min forrige bil hadde plass til typ ingenting.. Hva jeg betalte for bilen bør heller ikke være av interesse for deg, da det ikke er dine penger. Men hey, alle får ha sin mening, dette er jo ett forum, og når du DRFT-R begynner å poste alle dine tanker i tråder så øker aktiviteten betraktelig Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Tenker det blir HKS bov og HKS filterkit i julegave til meg selv :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Da var delene bestilt :) Sakset bare bilde fra Lohen.co.uk, noen som har peiling på hvor lang leveringstid de har normalt ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morell Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Så havna jeg tilbake til Miniverden igjen.. Henta denne i dag Kommer med mer etterhvert :) Utrolig gjennomført og flott bil du har fått. Grattis. Vet du hvilke fjærer/dempere som står på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Utrolig gjennomført og flott bil du har fått. Grattis. Vet du hvilke fjærer/dempere som står på bilen? Takk takk, blir så bra så nå som deler kommer.. Er H&R på bilen :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Nei jeg har aldri prøvd en roadster, men alt jeg vet at for 1/4 av prisen av en mini, som bruker 0.4l/mila og kjeppjaga min excrusion med 1100nm på motorveien så ville jeg heller valgt en slik'en enn å betale 400k for en mini. Prisen er det som virkelig dreper lysta på noe som helst i nærheten av å kjøpe seg slikt Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Nei jeg har aldri prøvd en roadster, men alt jeg vet at for 1/4 av prisen av en mini, som bruker 0.4l/mila og kjeppjaga min excrusion med 1100nm på motorveien så ville jeg heller valgt en slik'en enn å betale 400k for en mini. Prisen er det som virkelig dreper lysta på noe som helst i nærheten av å kjøpe seg slikt Nei altså forskjellige folk, forskjellige lyster og behov.. Fikk en bra deal med innbytte av Lotusen så er fornøyd jeg Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Da var HKS delene montert, kan ve trygt si lydbildet forandra seg MYE Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg