Senshi Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg vil se bilder!! :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Skal prøve å ta noe film eller lyd.. Monterte BOV og Intakekit.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hm, prøvde på noe lyd.. ble heller vanskelig å få noe bra opptak da det ble mest brummling pga eksosanlegget :P I alle fall her er ett lite bilde Har nå da ett JCW luftfilterkit til salgs med alt stash. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Lite som egentlig har skjedd her siden sist.. Tror neste steg er følgende; http://www.altaperformance.com/products/show/517/Heat-Shield-from-M7 Ligger fortsatt ett JCW luftfilterkit komplett med filter, boks og skruer å slenger i garasjen om noen trenger. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Forsatt lite nytt her.. Sitter å venter og håper på at Lohen begynner å føre flere av M7 sine deler.. JCW luftfiltergreiene ligger enda å slenger så de går billig evt i bytte mot noe knask om noen trenger dette.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Sommerfelgene og en aldri så liten vask. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Sett deg et par ganger her i stavanger, MEget fin MINI :) Fortsatt fornøyd? Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Sett deg et par ganger her i stavanger, MEget fin MINI :) Fortsatt fornøyd? Jepp fortsatt meget fornøyd, hender seg jeg ser en del kule minier rundomkring i Stavanger :) Får se om jeg oppgraderer noe ytterligere, hvis jeg kommer over bakseter i skinn eller noe annet knask, for tiden finner jeg ingenting å oppgradere :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Vanvittig pen bil! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Lufter tanken om salg så bilen ligger på finn.no Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg