Sledhead Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei! Har målt drivstofforbruket på bilen min nå, det er en 1995 Audi A6 2,6 V6.. Småkjøring med rask aks etc. 1.666l pr mil. høres det usansynelig mye ut? Noe som kan være galt?:P Noen andre som har samme bil? Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Automat? Jeg har samme bil, småkjøring og pen aks ca 1 liter kombinert med endel langkjøring. Men kald motor og mye turtal gjør motoren til en drikkehest. Prøv å kjør penere og se om forbruket blir redusert. Om du ikke kommer ned på 1-1,2 l, så bør du se etter feil :) Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Småkjøring med rask aks etc. Feilen ligger vel her!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledhead Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 hehe.. er manuel kasse ja.. Skal prøve å kjøre litt finere, men det er booring:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 hehe.. er manuel kasse ja.. Skal prøve å kjøre litt finere, men det er booring:P Da har du ingenting du skulle ha sagt. Å kjøre hardt koster :driving Siter 93 - Audi 100 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledhead Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Skjekket plugger og luftfilter? Min 2,6 avant quattro brukte 0,9 på langkjøring før, men etter bytte går den på 0,76. Men jag tror nok det går greit å tvinge gjennom 1,5 på vinterkjøring ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 4.2 litern min med automat drikker rundt 2 liter på mila med småkjøring med aks her og der. Hvor mye den bruker på sladding kommenteres ikke. På langkjøring har jeg fått pressa den ned i 0.8 liter på mila :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sledhead Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hmm.. skal sjekke plugger og filter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg