Gå til innhold

litt hjelp??!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sverre Kahrs racing i Oslo kanskje? men han er ikke så billig. De på Klintberg og Way på Holmen vet sikkert om noen, de jobber jo i bransjen. Hva trenger du å få ordnet da? kanskje noen her på forumet som har løsning på problemet.??

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en opel med ford302 og c4. den har blitt vrang å starte, og jeg burde fått justert ventil tidene. og skifta olje.

noen som veit hvor mye quaker en 68 302 tar???

 

Jeg klarer ikke skjifte olje selv engang på grunn av at jeg er lam i venstre arm., jeg hadde bilen på eu kontroll på per andresens bilverksted på kolsås, og dit skal jeg aldri igjen. når jeg dro for å hente bilen hørte jeg en v8 som ble skremt opp i 5-6000 omdreiniger, når jeg skjønta att det var min, ble jeg sint. motoren var nybygd og ikke innkjørt helt enda.

Så jeg har ingen planer om å dra tilbake dit.....

TTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjent utover traktene dine. Fant et firma på Kolsås som i følge dem selv er spes.på US biler: Andersen`s bilverk. 67154290.

US-car service som nå ligger på Flateby har jeg bra erfaring med.

64929660

De fleste v8 har jo hydrauliske ventilløftere men har ikke mest peil på Ford..motoren tar antagelig ca. 6l olje, med filter, hvis ikke det er bytte bunnpanne. Burde være noen her på forumet som kan hjelpe deg litt...? Bor sjøl oppe på hedemarken, men jobber på Kjeller..så kan være behjelpelig hvis du har mulighet til å komme opp hit..

Erland Nordby, Hedemarken

-66 Buick GS cab. under restaurering.

-66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elvisrex

Jeg har en opel med ford302 og c4. den har blitt vrang å starte, og jeg burde fått justert ventil tidene. og skifta olje.

noen som veit hvor mye quaker en 68 302 tar???

 

Jeg klarer ikke skjifte olje selv engang på grunn av at jeg er lam i venstre arm., jeg hadde bilen på eu kontroll på per andresens bilverksted på kolsås, og dit skal jeg aldri igjen. når jeg dro for å hente bilen hørte jeg en v8 som ble skremt opp i 5-6000 omdreiniger, når jeg skjønta att det var min, ble jeg sint. motoren var nybygd og ikke innkjørt helt enda.

Så jeg har ingen planer om å dra tilbake dit.....

 

De fleste bilfabrikkene gjør det der også...rett av samlebåndet. Lite den varvinga kan skade...hadde den tatt skade av det,hadde den rast uansett. Faktisk bedre for stempelringene å bli pressa litt når de er nye..forutsatt at motoren var/er varm når det skjer,selvfølgelig...rusing på kald motor er drepen på motorer. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår