twogees Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Hei! Er det slik at drifterne av forumet sensurer spørsmål rundt produktene som markedsføres her? jeg la inn ett innlegg om miljømotor As der jeg spurte åpent om disse magnetene faktisk virker... har forum-administratorene så liten tro på produktet at de ikke ønsker at vi skal diskutere det? om det sånn det skal være så melder jeg meg ut på dagen :) et forum skal være åpent og ikke styrt av kommersielle krefter! Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Er vel mest pga at emnet har vært tatt opp før.. Stengte dem tråden din? Isåfall, så skal det stå grunn også.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Den tråden ble slettet pga at du presterte å legge den i kjøp&salg! Det er dessuten diskutert flere ganger før, noe du kunne funnet ut ved å søke i forumet. Alt dette ble oppgitt som grunn ved sletting. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Er vel mest pga at emnet har vært tatt opp før.. Stengte dem tråden din? Isåfall, så skal det stå grunn også.. den ble bare borte... som dug for solen. ikke noe melding.. ingen ting... særs merkelig... Edit: kan jo være tilfeldige "tekniske" feil også som gjorde at det ble tatt bort... ;) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Den tråden ble slettet pga at du presterte å legge den i kjøp&salg! Det er dessuten diskutert flere ganger før, noe du kunne funnet ut ved å søke i forumet. Alt dette ble oppgitt som grunn ved sletting. da har du lest feil... for jeg sjekket flere ganger at den lå under tuning... i såfall var det vel bare å flytte tråden? kan ikke se å ha fått noen som helst melding fra dere :) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Du hadde nok lagt den under kjøp/salg med underforum Tuning.. Den passer nok bedre inn under annet bilrelatert. Her er mld fra vinking: twogees Tråd slettet av Viking067 Årsak: Feilpost. Søk også i forumet. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 da har du lest feil... for jeg sjekket flere ganger at den lå under tuning... i såfall var det vel bare å flytte tråden? kan ikke se å ha fått noen som helst melding fra dere :) Den lå under kjøp&salg, avd.Tuning og styling. At den ikke ble flyttet er pga at saken har blitt diskutert tidligere. Du får ikke pm når slike tråder blir slettet.Grunn til sletting blir oppgitt og dette finner du ut ved å gå til mine innlegg og se. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Den lå under kjøp&salg, avd.Tuning og styling. At den ikke ble flyttet er pga at saken har blitt diskutert tidligere. Du får ikke pm når slike tråder blir slettet.Grunn til sletting blir oppgitt og dette finner du ut ved å gå til mine innlegg og se. hehe.. ok.. da har jeg vel loka litt ;) men søkefunksjonen her er ikke akkurat bra... finner aldri noe der jeg. har sett under mine innlegg, men den er ikke der heller. så for meg ble det innlegget bare borte. Men har du link til tråden om disse magnetene?? jeg vil gjerne vite mer om det, da jeg eventuelt kan tjene ganske mye på det siden bilen min glatt bruker 1,6-3,0 liter på mila :P Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Er bare å søke på magneter det.. Her er hva jeg fant: Bilforumet - Søkeresultater Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 hehe.. ok.. da har jeg vel loka litt ;) men søkefunksjonen her er ikke akkurat bra... finner aldri noe der jeg. Hei. Jeg får opp 6 tråder som inneholder ordet silkemotor hvis jeg søker. Beklager at din konspirasjonsteori slo feil mht kommersiell sensur! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 gå til mine innlegg og se. Fiffig, vi har en 'mine innlegg'-knapp. Jeg som alltid har gått inn på min egen profil og søkt opp mine egne innlegg :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Fiffig, vi har en 'mine innlegg'-knapp. Jeg som alltid har gått inn på min egen profil og søkt opp mine egne innlegg :D Eirik Det har jeg også... men den var ikke der! :O alle andre bortsett fra det inlegget er der :) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hei. Jeg får opp 6 tråder som inneholder ordet silkemotor hvis jeg søker. Beklager at din konspirasjonsteori slo feil mht kommersiell sensur! :D Søren også... hadde tenkt å lage en sånn michael moore inspirert film om bilforumet!!! Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Søren også... hadde tenkt å lage en sånn michael moore inspirert film om bilforumet!!! En annen søkemåte, som er nevnt her tidligere, er å like gjerne bruke google :) http://www.google.com/search?q=silkemotor+bilforumet&hl=no&lr=&filter=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 man kan eks kjøre en site:bilforumet.no silkemotor i google. :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg