opasb Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Her kan dere legge ut bilder av biler,ol. som dere har spottet utfor veien. I disse glatte tiderkiddie kiddie Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 kompis her på fredag :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 spotta den peugeoten her på vei i grøfta, desverre traff han fronten min først :drive2 bmw'n dere ser var min .. Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 ikke den værste utforkjøringen:P men det var hvertfall glatt:P Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Satsa litt hardt i dag, så havna utafor, men hadde så god fart at jeg spratt ut på veien igjen gitt.. Ingen skade skjedd, bortsett fra et feste på frontleppa. :p Var rimelig heldig da jeg var 2 cm fra et tre. Har ikke bilde, da jeg var rimelig kjapp med å stikke fra "åstedet" :p Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 salgsannonse ifra finn! hun er ærlig ihvertfall! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 salgsannonse ifra finn! hun er ærlig ihvertfall! Haha jævla bra då ser ut som ho har snurra der (gule strekker der hjula har gått) :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 salgsannonse ifra finn! hun er ærlig ihvertfall! Han her og: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15754412&sid=&WT.svl=Link :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Han her og:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15754412&sid=&WT.svl=Link :D Eirik nei det er fort gjort vertfall med framhjulsdrift, har ein litt for mykje fart og svinger litt berre litt så går det rett fram, dette veit eg for eg har passat stv framhjulsdrift, har skjedd med meg og men har kontroll eg så eg har ikkje krasja. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 nei det er fort gjort vertfall med framhjulsdrift, har ein litt for mykje fart og svinger litt berre litt så går det rett fram, dette veit eg for eg har passat stv framhjulsdrift, har skjedd med meg og men har kontroll eg så eg har ikkje krasja. :hailvw Vil nå si det kan gå like fort med RWD. Vi har hat 2-3 sierraer, og den siste stv med automat fikk seg en god tur en kveld. Var på vei til skisenteret i sporete veg i tett kø. På venstresiden var det en relativt bratt skråning, og vips, der lå vi. Når tauebilen endelig hadde fått oss opp, fortsatte vi, men tror du faen ikke den fant ut at den skulle spinne rundt og sette seg fast i en snøhaug 50 meter unna? Og i fjor var jeg med i en liten utforkjøring med buss. Det var kaldt, glatt og mye "slush" på veien. Vi var på vei ned en bakke, som etterhvert svinga til venstre, noe bussen ikke hadde tenkt til. Plutselig ligger vi i grøfta. Var faktisk stilig, for jeg så frem gjennom frontruta rett før vi kjørte ut, og fikk holdt meg fast. http://www.mre.no/imageRepository/00/00/44/99/26/449926_549x361.jpg Litt historier fra fortiden. Har ikke tenkt å kjøre av vegen noe serlig i år hadde jeg tenkt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 nei det er fort gjort vertfall med framhjulsdrift, har ein litt for mykje fart og svinger litt berre litt så går det rett fram, dette veit eg for eg har passat stv framhjulsdrift, har skjedd med meg og men har kontroll eg så eg har ikkje krasja. :hailvw Hørt om å slippe opp den jævla gasspedalen når du svinger? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Liten sak som blåste av veien.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Audi S4 i nød, da setter man inn redningspatruljen I form av en rallyrigga toyota tercel Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Audi S4 i nød, da setter man inn redningspatruljen Sitter(fast)som Quattro! :D De store har det ikke så godt de heller! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Hehe, Mye Bra:P Fet den toyota tercel'n assa Kverna :D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg