destroyy Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Haha, hvordan klarte han det? kan umulig ha vært i sladd? for den slitne 520 der orker vel ikke å sladde? :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Haha, hvordan klarte han det? kan umulig ha vært i sladd? for den slitne 520 der orker vel ikke å sladde? :P Den slitne 520en gikk bedre enn gamle lexusen (is200) til Kim-s. Så du får avgjøre selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Gaffet fast bakruten? hehe Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Den har ingen bakrute.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Den slitne 520en gikk bedre enn gamle lexusen (is200) til Kim-s. Så du får avgjøre selv.. Jaha, når jeg så den ved CC @ Drammen så var det ikke mye futt i den Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 det er vel heller at lexus(wannabe-merce) går som ei gamal budeie det da... riskokere! Var en direktør fra Sverige som hoppa fra en splitter ny og dyr Lexus inn i en 1997 modell s500 MB, da sa han at Lexusen var en dårlig kopi...:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 den går faktisk ikke så ille.. ser værre ut for å si det sånn :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Det er en orginal 520 vel? Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 HA H AH AH AH!!!!!!!!!!!!!!!! er jo kim jo!?! ahhahah! slædda eller din balle?! hvem sin bil er det! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Litt lenge siden jeg kjørte av sist.. faktisk ikke siden des. i fjor med imprezan men hadelandsåsen krever som alltid flere biler;!) en kompis som parkerte seg også i grøfta der i desember. total vrak.. forstillinga og rammevanger og alt var 10bortafor i alle retninger! Skulle hjemover i fjor vinter og møter tilfeldig på denne.. Titta litt rundt i bilen og fant en regning der det var navn! ringte eiern og ba han komme med 500spenn så skulle han kunne kjøre bilen hjem igjen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 haha! du å de derra utleunding faktaene dine :D bare tanke på cash men bra du er hjelpsom da, tviler mange nordmenn hadde gjort d samme =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 hehe.. hadde med meg en kompis på jobb (enda en utlending) så vi venta faen meg 30min etter at vi heisa bilen opp på veien til fyren kom.. og vi fikk penger vi gitt;) men bilen var ikke kjørbar.. hadde fått revet over no bremse rør, samt at det lakk motorolje på fram bremsene;!) cash cash money cash prize money money cash Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Det er en orginal 520 vel? det er en helt vanlig 520 ja, men det er 24v også er det vistnok noe som heter vanos i den (?) uansett så kjørte den fra gamlebilen min lexusen, det var litt av grunnen til at jeg kjøpte 200`n =P lat på cc ja, har heller aldri påstått at den er no driftebil heller jeg, men morro på snø og is det er den... =P SimenRawr: bakruta røyk på en liten smell når det var fyrverkeri på gang, likte visst ikke høye tempraturer... :ratatatat robert: ja det er meg... haha hadde vel en liten sladd ja, kan minne litt om når du kræsja preza`n.. bortsett fra at dette var på en offentlig gate midt på dagen =P og det var med min bil =P noe mer noen lurer på? =P Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ja... How does it feel to be driti ut like this? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 http://i7.photobucket.com/albums/y286/Kverneng/S7300286.jpg bare av ren nygjerrighet' date=' er denne S4'n LY47xxx regga 4,2 V8? Lignet noe vakent på gamle min, samma hjul og cupvinger samt RS fanger :D Ser også ut som om føreren har kjørt noen meter i grøfta i håp om å komme seg opp igjen.. Håper det gikk bra med den...[/quote'] Prøvd og komme opp ett par meter ja :D Husker ikke reg. nummeret på den i farta. Men er 4,2L V8 som hadde brent ventil på ene sylinderen. Var sølv/grå vinyl på siden når han kjøpte den Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg