Gå til innhold

Utforkjøring tråden

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er vel heller at lexus(wannabe-merce) går som ei gamal budeie det da... riskokere!

 

Var en direktør fra Sverige som hoppa fra en splitter ny og dyr Lexus inn i en 1997 modell s500 MB, da sa han at Lexusen var en dårlig kopi...:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenge siden jeg kjørte av sist.. faktisk ikke siden des. i fjor med imprezan

 

Imprezakrasj002.jpg

 

men hadelandsåsen krever som alltid flere biler;!)

 

en kompis som parkerte seg også i grøfta der i desember. total vrak.. forstillinga og rammevanger og alt var 10bortafor i alle retninger!

 

DSC_0131.jpg

 

DSC_0126.jpg

 

Skulle hjemover i fjor vinter og møter tilfeldig på denne..

10012008002.jpg

 

Titta litt rundt i bilen og fant en regning der det var navn! ringte eiern og ba han komme med 500spenn så skulle han kunne kjøre bilen hjem igjen!

10012008004.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. hadde med meg en kompis på jobb (enda en utlending) så vi venta faen meg 30min etter at vi heisa bilen opp på veien til fyren kom.. og vi fikk penger vi gitt;) men bilen var ikke kjørbar.. hadde fått revet over no bremse rør, samt at det lakk motorolje på fram bremsene;!)

 

cash cash money cash prize money money cash

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en orginal 520 vel?

 

 

det er en helt vanlig 520 ja, men det er 24v også er det vistnok noe som heter vanos i den (?) uansett så kjørte den fra gamlebilen min lexusen, det var litt av grunnen til at jeg kjøpte 200`n =P

 

lat på cc ja, har heller aldri påstått at den er no driftebil heller jeg, men morro på snø og is det er den... =P

 

 

SimenRawr: bakruta røyk på en liten smell når det var fyrverkeri på gang, likte visst ikke høye tempraturer... :ratatatat

 

robert: ja det er meg... haha hadde vel en liten sladd ja, kan minne litt om når du kræsja preza`n.. bortsett fra at dette var på en offentlig gate midt på dagen =P og det var med min bil =P

 

noe mer noen lurer på? =P

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i7.photobucket.com/albums/y286/Kverneng/S7300286.jpg

 

bare av ren nygjerrighet' date=' er denne S4'n LY47xxx regga 4,2 V8?

 

Lignet noe vakent på gamle min, samma hjul og cupvinger samt RS fanger :D

 

Ser også ut som om føreren har kjørt noen meter i grøfta i håp om å komme seg opp igjen.. Håper det gikk bra med den...[/quote']

 

Prøvd og komme opp ett par meter ja :D

 

Husker ikke reg. nummeret på den i farta. Men er 4,2L V8 som hadde brent ventil på ene sylinderen. Var sølv/grå vinyl på siden når han kjøpte den

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår