Kim-s Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 ja... How does it feel to be driti ut like this? kunne ikke brydd meg mindre ass, første gang jeg drar av pga herjing på to år... ble en erfaring rikere ;) Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 kunne ikke brydd meg mindre ass, første gang jeg drar av pga herjing på to år... ble en erfaring rikere ;) Hva sa snuten a Kim? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 haha ja. kim! hva sa snuten kim!? sånn med tanke på at bilen så ut til å ha bli brukt under bankran og allerede kjørt over spikermattene til snuten.... sånn bortsett fra det så den jo helt OK ut;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 haha ja. kim! hva sa snuten kim!? sånn med tanke på at bilen så ut til å ha bli brukt under bankran og allerede kjørt over spikermattene til snuten.... sånn bortsett fra det så den jo helt OK ut;!) Lysa virker hvertfall.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kim: Sånnt skjer! Prøv igjen og håp det blir bedre neste gang =) Gjort det selv flere ganger, bare at da hadde det ikke vært noe malplassert lyktestolpe der. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Min bror og Villstyring hadde et uhell i jula da. Gutten er 18 år og har allerede veldig imponerende kjøreferdigheter, så jeg ga`n en bil i julegave. Sa til`n at han fikk denne for å kjøre den i filler og kjøre gris med. Jeg kjørte forran han på en skogsvei, og plutselig ble han borte. Da jeg snudde fant jeg dette: De lå et godt stykke utenfor veien støtta opp mot et tre. Hadde det ikke vært for treet så hadde bilen velta i elva som gikk nedenfor. Villstyring slo låret sitt og brodern var bare flau. Fikk tak i traktor og dro opp bilen og på`n igjen. Jeg kjørte en volvo 240 som jeg lånte =) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 faen nå som du har fløtta opp hit til distriktet kan du jo bli med til hadelandsåsen;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 det er vel heller at lexus(wannabe-merce) går som ei gamal budeie det da... riskokere! Var en direktør fra Sverige som hoppa fra en splitter ny og dyr Lexus inn i en 1997 modell s500 MB, da sa han at Lexusen var en dårlig kopi...:) Til informasjon... lexus er kopi av Bmw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 HAHAHAHA! Den 190`n ble kjørt til vrak i dag. Mosa en taxi me`n. Faan at det går an. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 faen nå som du har fløtta opp hit til distriktet kan du jo bli med til hadelandsåsen;) Hva skjer der da? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Til informasjon... lexus er kopi av Bmw. Er ikke Lexus, Honda sitt svar på bil med bakhjulstrekk ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Er ikke Lexus, Honda sitt svar på bil med bakhjulstrekk ? Siden når har Lexus noe med Honda å gjøre? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Er ikke Lexus, Honda sitt svar på bil med bakhjulstrekk ? Toyota = Lexus.. Lexus Is200 er blåkopi av Bmw E36. 6'er, sedan, bakhjulstrekk, 155hk osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Toyota = Lexus.. Lexus Is200 er blåkopi av Bmw E36. 6'er, sedan, bakhjulstrekk, 155hk osv. bmw`n har vel bare 150hk... haha =P al3x: snuten sa ikke no spes, bare at jeg ikke fikk kjøre videre med bilen sånn den sto nå =P Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hehehe, flaks da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg