JChE Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Jeg teipa på et kamera, og tok en kjøretur med rc-bilen min idag.Legger ut videoene her, så kan dere se :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 noen som vet om noen rc-baner i oslo-området? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ja her var det liv... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Er en bane rett etter vervenbukta på venstre side rett etter brua der du kjører til ingerstrand. Så er det en bane på lørenskog sørlihavna mener jeg det heter, hvis du kjører motorveien fra oslo og tar av til mcdonalds rett over rundkjøringen følge veien til den svinger til høyre da er du fremme. Ligger på venstre side. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 noen som vet om noen rc-baner i oslo-området? Det blir litt langt unna Oslo.. Men i går da jeg passerte Mysen, ved sandtaket/rundkjøringa der hvor nye E18 begynner (hvis tenker nesen vendt mot Oslo), så var flere biler linet opp for å lyse mens de kjørte RC :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hmm, skal sjekkes ut! Hva syns dere om videoene da? Syns det ble litt tøft å se kjøringa fra bilens synspunkt jeg da:) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hmm, skal sjekkes ut! Hva syns dere om videoene da? Syns det ble litt tøft å se kjøringa fra bilens synspunkt jeg da:) Morsom lyd på den lille rakkern! Stakkars kamera når lite demping pga frost, men den har ganske grei stabilisator tydeligvis. Brukte du gaffa? :D Men hva med å legge ved et bilde av bilen og? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 skal prøve å få ordna bilde av bilen og ja. Kameraet funka overraskende greit, det er et støtsikkert og vanntett kamera fra olympus (µ790 tror jeg det heter), så det skal jo tåle en trøkk. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Et dårlig mobilbilde jeg hadde liggende. Dette er tatt den dagen jeg fikk bilen, den ser ikke så bra ut nå. Blant annet er karosseriet knust...hehe. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Det blir litt langt unna Oslo.. Men i går da jeg passerte Mysen, ved sandtaket/rundkjøringa der hvor nye E18 begynner (hvis tenker nesen vendt mot Oslo), så var flere biler linet opp for å lyse mens de kjørte RC :) å faen er det de dem driver med oppi der altså :P det er jo en bane her i mysen og men husker ikke eksakt hvor den er... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg