xZoPpY Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Hei.. Hadde av selve "huset" som øverste radiatorslange sitter på, som går inn på blokken med kjølevæsketemp sensoren. Så det var brukt pakningsstoff der, så rengjorde og klinte på nytt stoff, men det blir f.. ikke tett.. Har også kjøpt sånn gummipakningsmatte som jeg klippet til, men hjalp ikke. Det siste jeg gjorde nå var å rengjøre pakningen igjen også kline på pakningsstoff i tillegg. Hva gjør jeg feil om det framdeles ikke er tett? Lekker mellom det "huset" med to skruer som slangen går inn på og gods. Noen som kan hjelpe meg?! Ps: Golf 3 94 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Tåler pakningsstoffet ditt vann? Hvis nei, blir det lekk.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Ja, det tåler vann.. Er biltema sin, den røde.. Tror det ikke herdet helt skikkelig i denne tempen, virket som det herdet bedre nå isted da jeg kjente på det, får prøve igjen i morgen å se.. Om ikke får jeg prøve wurth sitt stoff isteden.. Er det stor forskjell på disse? Alle skal vel herde går jeg ut ifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Noen som har denne pakningen og o-ringen som skal være her på dette kjølevæsketempsensor huset som radiatorslangene går inn på fra øverste radiatorslange? Evnt noen som vet hvor jeg får tak i? Er vel like greit å kjøpe fra forhandler, men de har vel ikke det inne på lager som vanlig..hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 er dette "huset" laget av plast? isåfall bytt hele greia, min var sprukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Det stemmer bra det du, takk skal du ha.. Kjøpte ny med nye ringer og hus til 255kr hos møller, så skal hjem senere å montere, krysser fingra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har samme problemet på min :( Skal bytte hele dritten jeg å...Tror det er selve huset som lekker på min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Tror det er en ganske vanlig feil med disse plastdelene ^^ med du samme du bytter så bytter du alt av frostveske. så har du gjort det også ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg