slickduck Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Jeg har en Audi A3 1.6 Fsi. Plutselig her om dagen sluttet vindusviskerne bare å fungere. Visket et par ganger så stoppet de. Men det virker ikke som om det er motoren til viskerne som må byttes da jeg hører lyd når viskerne er på. De vil bare ikke bevege seg...*Argh* :adolf: Hva kan det være og hva må gjøres for å fikse problemet? Takker på forhånd på alle mulige svar! :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 gåen viskeroverføring. Typisk audi-problem desverre Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slickduck Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Er det noe man kan fikse lett selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 tror det ja, hvis jeg ikke tar helt feil sitter overføringen under det sorte plastdekselet under frontruta(på utsida av bilen) Har aldri gjort det selv da, så kan ikke si det helt sikkert Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slickduck Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Trenger jeg noen nye deler? Hvis det er tilfellet, hvilke? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slickduck Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Takk for rask respons forresten! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 usikker... sikkert best å ta av dekselet først, kanskje bare noe har hoppet av?vet aldri... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slickduck Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Får gjøre det, men det blir ikke i kveld! ;) Kommer tilbake med svaret når jeg har sjekket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slickduck Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 wow, glemte å svare... Fikk en bekjent til å sjekke det (mekaniker). Var en skrue som hadde knekt, bytta den og alt fungerte igjen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg