Zimmern86 Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Plages med dugg på vinduene, etter kjøringen, når jeg har parkert er den fri for dug. Men når jeg skal ut å kjøre ijenn feks. 2 timer senere,så er alle vinduene dugget ijenn! Noen som har tips? kan det være at det er varmt i bilen og kaldt ute? Noe med filter å gjøre? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 ja det er fuktig i bilen, no som snøen har kommet. Skal prøve på å lufte bilen neste gang:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Står AC on eller på auto:p? Jeg vet om mange som bruker auto hele tiden. Når man da en eller anna gang våger å trykk "econ" knappen så dugger det mer enn briller i badestue. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Pollenfilteret tett kanskje? Det var ihvertfall grunnen til dugg i en Opel jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hadde en 77mod Granada med masse fukt/ dugg i fjord. Men etter to dager med 2 kupevarmere på 1100w pr.stk var problemet borte.. :) Jeg bruker også "skålformede" gulvmatter fra biltema på vinteren, så slipper jeg at vannet trekker ned i golvteppet.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 har også hatt litt problemer før vinteren slo inn, og det var da jeg hadde passasjerer i baksetet, så begynte det å dugge! Noen som kan være pollenfilteret? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Ligger pollenfilteret under vindusvisker"armen"? under dette dekselet? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 pollen filteret ligger unde plastik dekslet på høyre side oppi vannkassa. kan også være en vannlekasje i dørlist eller noe sånt. prøv å løft opp teppet og kjenn etter fuktigheter:) Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 kjør med varmen på. åpne vinduene litt. evt parker bilen med ei lita glipe på vinduene (liten åpning på vinduene) Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Ta ut gulvmattene og tørk de. Og pass på at det ikke kommer inn mye snø når du setter deg inn. Sliter selv med det samme.. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disko Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Har aldri hatt bil med pollenfilter selv, men da far sin Golf dugget noe helt forj**lig i tide og utide byttet vi pollenfilter og den sluttet helt å dugge. Absolutt verdt forsøket. Siter -95 Blazer x Ascona C - Golf II - Pajero - Caprice Classic - 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg