Gå til innhold

spiller? hva skal jeg velge??

Ranger emnet

Kindher

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en Rockford RFX-9220, men da jeg monterte ett focal frontsett i bilen er jeg ikke fornøyd med lydbilde i bilen! så jeg ønsker tips på spillere!

spilleren må ha:

mp3

3 linjeutganger

fjernkontroll

eq (da den jeg har nå ikke har d)

og eventuelt annet stash

kom med forslag!

(noen som er intersert i å kjøpe min gamle? (kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter en go mp3 spiller hadde jeg vurdert

panasonic sine sterkt. Rask mp3 avlesning, oversiktlig og stort display (kul blå farge også!;) ) , knuser bla. rf på lydkvalitet, funksjoner osv.

Hadde rf 9110r eller hva den nå het, satte inn en pana og opplevde stor forskjell på lyden ++

Det var en pana mp3 spiller som var best i test i svenske Stereo denne måneden også så det ser ikke ut til å ha endret seg.

Ps. Det var bare 6 spillere i denne testen og de var alle i prisklassen 3-4k.

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solid

Pioneer DEH 7500 MP

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=3988&taxonomy_id=25-121

Denne har faktisk akkurat det du sa du trengte, pluss annet stæsj :P

Jeg har denne og er storfornøyd! Den har alt samtidig som prisen ikke er avskrekkende..... Masse muligheter og innstillinger!

Pioneers equalizer og MOSFET-forsterker er jo suverene i sin klasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp en DEH 8500MP fra megabillig.com og er storfornøyd med spilleren!

Den har alt det der fancy-show-off-oel-skjermsparer-tingene, men et trykk så er alt skjult og du har en stilren og lekker spiller..

Den har også alt jeg trenger av instillinger, pluss en del til ;)

Koster nå 3495kr.. (men dette er med amerikansk radio som kun skanner oddetall :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Denne er klart fetest:

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=3176&taxonomy_id=25-121

Utseendetmessig så er den jo dritrå da :)

Mye samme innmaten som i DEHP7500....bortsett fra at DEHP77MP har en litt mer påkostet lyddel (bla Burr Brown) istedet for alt flimmeret i displayet..som 7500'en har :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kindher

fikk ett tips om denne: Clarion DXZ838RMP!

noen som har noen erfaringen med den??

er ikke så glad i pioneer spillere, da jeg en gang i tiden hadde 7400 spilleren, men denne leste tregt!

Kongespiller det da...lyd/funksjonsmessig en bedre pakke enn DEHP77MP, spør du meg :)

MEN..om du kan unnvære MP3...men heller vil ha BEST mulig lyd...så er denne spilleren pr.idag en av markedets mest undervurderte spillere:

http://www.clarion.se/produkter/bilstereo/dxz938r.htm

Ifølge siste Car & Hifi (nov/des nummeret) ...så slår den værstingen til Alpine (CDA7998) ned i støvelene på lyd....og den spilleren koster OVER det dobbelte! :D

EDIT: Som du sikkert ser av signaturen min..så har jeg 'en del' kjennskap til DXZ938...i tillegg til de andre nevnte spillerne...selvfølgelig :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider