3D! Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg satte for en liten stund siden på konfilter på min Volvo 460 TiC etter dette har jeg merka att bilen hakker litt og ikke vil gire opp før jeg slipper opp gassen litt igjen.Hva gjør dette?Kan det være att eksosanlegget mitt ikke greier å bli kvitt nok luft?Noen som har en idè på åssn jeg kan fikse dette? Det er jævlig kjipt da.Hehe! Og en ting til, noen som hvet om det blir jævlig dyrt å bytte til 5 trins automat i stede for 4trins på bilen min?(Er vist enklere og billigere å beholde automat enn å bygge om til manuell?) Siter Mvh: 3D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Kan være olje fra det nye luftfilteret ditt som har ødelagt luftmassemåleren. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg