johnivar88 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Trenger å skifte hjulbuer på min bil bak, men så er planen også å valse den, så da er spørsmålet mitt hva bør jeg gjøre først? valsing eller skifting? selv tror jeg valsing for det er lettere og jobbe med hjulbuen når den er av. men jeg er langt i fra sikker.. håper noen her vet om et godt svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 bytt hjulbuene,vals,lakker. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 eller bytt hjulbuene, og sett de litt lengre ut enn orignal, så slipper du å valse Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 må vel uansett valse den indre hjulbuen for det om..? men bilen skal lakkes uansett så da er det vel nesten ett fett hva som skjer først, men det er med tanke på og få det lettest til.. trodde kanskje sveisen ble slitt ved valsing etter skifte..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Om du vet hvordan man valser skjønner du at det blir vanskelig å valse før du sveiser den på.. Såklart går det ann å hamre eller bøye, men jeg ville sveiset på før det ble gjort noe som helst. Sveisen burde være sterk nok til å klare valsingen :p Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnivar88 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 jeg vet ikke hvordan du valser men kan skifte hjulbue, men har nok hatt i bakhodet at forming vil bli vanskelig ja! :) hehe jepp men da skifter jeg først så valser :) takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg