Fimland Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 har nylig ervervet meg en ascona c 1.6S 87 mod som ettersigende skal bli guttedrømmen i oppfyllelse:) bilen er burgunder (grusom farge, skal lakkeres når eg kjøper styling), den er tektylbehandlet og ikke gått mer enn 58.000km. men det eg håpte noen kunne hjelpe meg å finne svar på er hvilke motorer du får godkjent uten å måtte bygge om bremsesystemet. og hvilke er å anbefale, i forhold til innsprøyting / sugemotor ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Den veien burde du ikke gå, senk og felger er alt som skal til ;-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 vis du gjør sånn da tror jeg ikke mange kommer til å like bilen :deng Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Denne har sikkert ikke ventilerte skiver. Du kan sette nedi fra 1,8 til 2,5 v6. 1,8, og 2,0 er lettest. Du må bytte fjærben, girkasse, bremser, bensinpumpe og drivaksler. Så må du koble inspurtet. Er 3 ledninger som skal kobles, en til bensinpumpa og de andre inni det orginale el.nett. Du må også sjekke om du har retur i bensintanken, da du også må ha dette. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 styling på c ascona blir jo nesten aldri noe bra, bruk penga på motor... her er noen fete c ascona... er ikke mye som skal til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 du får den ikke godkjent med større motor uten å bytte bremser samt travers. Forstillinga er annerledes på de som har større motor enn 1.6. Er en tverr bjelke forran på de som ikke er på din. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexB Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 holder på med det samme for øyeblikket.. skal sette inn 1.8i i et 1.6s LS karosseri.. Men er det noen som vet hvor man får papirer på chassi..? er visst krevd fra biltilsynet for å få det godkjent.. Siter 1993 Volkswagen Golf 3 (1.8 GL) Alex - Trondheim - HobbyMekaniker - Mannen bak Norwegian Racing Community Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg