Gå til innhold

Dempere ?

partypulp

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å bytte dempere på bilen min nå.

Vurderer å kjøpe Koni, men det virker som om de ikke leverer dempere bak til min Nissan Primera SRI P10 1996 hatchback.

De leverer bak til diesel utgaven, men ikke til bensin.

Noen som vet om det er no forskjell på demperene til en med diesel enn til en med bensin ?

Eller enda bedre, er det noen her som har fått tak i eller vet om et sted som kanskje har bra dempere til min bil ?

Har også tenkt å senke til sommern, så jeg kunne tenkt jeg noe som også passet til dette.

Sjekket hos simco, de hadde kun foran.:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Originally posted by Oddemann

Nokken som har erfaringa med kyb'ane? E det bra greie? E ikkje imponert over vanlige kyb dempara eg har sett i bruk

Har aldri prøvd noen bil med kyb dempere selv men etter hva jeg har hørt så skal det være bra!!

A32 på forumet har bestilt seg kyb dempere til maxima og skal vel montere dem til uka tror jeg!! Kan jo høre med han om hva han synes da!! KYB er visst veldig billig i usa og det lønner seg visst og bestille derfra!!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en del s13 med kyb dempara.. Det va i mjukaste laget synst eg. Langtifra nokke stivt iaffal. Men de var ikkje justerbare eller nokke. Det e vel litt andre vi snakka om til primera'n her..

(x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05

måtte de brenne

Opel Rekord 1900 77mod

(x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils!

(x)94 Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...