Gå til innhold

Kjøpt ny bil, trenger å pyntes litt på.

Ranger emnet

Randem

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Golf 3 1.4, 93 modell som er bygd om til VR6 Colour Concept 97mod. Alt bortsett fra bredding og litt småstæsj. Den er nylakkert for 2 mnd siden :)

Som dere ser er bilen veldig kjedelig, har tenkt på følgende.

-Senkesett

-Felger

-KN-filter - http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4789

-Soting

-Speil

-VR6 leppe

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen litt frekkere speil, evt i carbon look? Det filteret jeg linker til, er det ok?

Til slutt, er det noen som har noen tips ang. senkesett? Hva er bra? Ikke for dyrt :)

2020961-bilde4-img_0263.jpg

2020961-bilde3-dsc00215.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig fin bil! :) Misunner setene dine...

Bilen blir perfekt med senk og felger!

Evt. andre lykter bak? (ser ikke på bilde om du har det), og kankje en diskret takspoiler bak ellernoe;)

Synes disse speilene fra NorskBildelsenter.no er tøffe:

http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14794&ASP=4648839&Type=VW&Model=Golf&Year=1997&Back=WA_Katalog[P]ASP=4648839[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1997[O]amp;Klasse=11

Angående senkesett har jeg blitt anbefalt justerbart. Men skjekk i alle fall Senk.no;)

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, er virkelig fornøyd med bilen så langt. Selv om jeg bare fikk kjørt den en dag før jeg måtte opp i militæret igjen. Fikk drømmebilen, en kjøretur så visste jeg at dette var bilen. For en deilig lyd også, sitter remus effektanlegg fra katalysator Ja, setene er digge :)

Har faktisk sett litt på de speilene.

Lyktene bak er originale, men de har blitt sota.

Ang. felger så har jeg tenkt litt på RS4 felger, selv om det er veldig mange som har det. Blir enten det eller noe med litt kant på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hvorfor han ikke lakkerte fangeren også, men er helt enig. Hadde blitt litt bedre å få lakkert den i samme farge som resten av bilen. Det kommer vel senere, er ikke førsteprioritet. Tåkelys og blinkers liker jeg egentlig som de er nå :) Men vet aldri hva som skjer, bare jeg kommer meg hjem fra militæret og får dimmepengene på konto. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider