Gå til innhold

9x16" med 215 dekk selges ,4-100 boltsirkel

Ranger emnet

hfracing

Anbefalte innlegg

selger nå de sommerhjula som fulgte med vinterns prosjekt...

DSCF0106.sized.jpg

felgene er av merket Artec, de er ikke 100% strøkne, men ser meget bra ut, fler bilder kan skaffes..

dekkene er brukbare men ikke som nye...

215/40-16

ET på felgene er 50

på mx5en har de blitt brukt sammen med spacere...

pris ?

4000kr

skal ta flere bilder innen kort tid.

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er veldig inetressert i felgene dine.....ikke selg de til slike golf entusiaster, selg de heller til en dreven miata eier som meg. (miata'n ermin første bil)

Lurer bare på et par ting, sporer dekka?

Hvordan er kjøreegenskapene på bilen med de dekka kontra tynnere/tykkere dekk?

Ellers blir komforten merkbart dårligere, jeg går i så fall fra 15" 50 profil til dine 16" 40????

Legger inn bud på dekka så fort jeg får lest svar fra deg!!!

Bor i Oslo og kan hente dekka fortløpende...

Hva var nypris på felga og hvor gamle er de?

Hvor tykke spacere kjører du med?

Min er ikke senka en enste mm, vil jeg da klare meg uten spacere?

Er du interessert i å selge de med spacere??? (pris for de spacerne nye???)

Hilsen daniel (white miata)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt 1.6 golf 2. 16v gti golf 2, golf rallye, og har nå en golf 1 1.6 som sliter......

har faktisk aldri kjørt bilen med de 215 hjula..

henta bilen på vinterdekk og kjørte den nesten rett på verkstedet for prosjekt bygging :D

men ja, komforten blir garantert merkbart dårligere.. komfort er for jenter uansett :D

tror ikke du får klaring nok innover uten spacere..

mener det var en skade på den ene spacern. men du skal seff få med spacerne (de følger med uansett hvem som kjøper hjula)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke tenkt å la dem gå for 3k nei. da valser jeg heller hjulbuene på einser golfen og slipper den i bakken til våren...

har forholdsvis god tid jeg.. siden bilen står parkert for vintern og detta er sommerdekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva var nypris på felga og hvor gamle er de?

Hvor tykke spacere har du til de?

Sånn rent teoretisk (hva tror du, hva har du hørt) vil dekke spore? og hva med kjøreegenskaper, vil de bli forværra i forhold til f.eks 195/50 R 15??? Litt usikker ser du....det er jo kjipt å kjøpe dekk som muligens sporer/har dårligere kjøreegenskaper enn de jeg har! Kan du klare å undersøke det kjeg lurer på? Er fortsatt interssert!

Hilsen Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider