Gå til innhold

Noen som har prøvd Pioneers P6500DVD

Ranger emnet

morty83

Anbefalte innlegg

Originally posted by HiiP

Hva om du bare kjøper min da?

Se link

AVX-P7300DVD

Får den for 9000kr + frakt.

Selger du med AV-Master og da eller? Ellers er det jo ingen vits?

Har samma spilleren sjøl, den har veil pris på mellom 17 000 og 23 000 nå eller no, pluss av-masteren av typen som jeg har koster nesten 14000kr. Dvs totalt rundt 30 000kr..

6500 har en dekoder som ligner mer på p9000r dekoderen som du altså må ha i tillegg på 7300 for å få lyd og bilde.

Så du får nok mer for pengene ved å kjøpe 6500.

Ville nok vurdert det litt først, sjekka litt rundt så ikke du kjøper noe du må betale masse ekstra for og få til å funke.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at motorikken i denne skjermen har en tendens til å svikte etter endel bruk, ny clutch osv, pga touch screen? stemmer det eller?

Jeg ville heller gått for en touch-skjerm som tillegg eller no, støpt den fast i dashen..

Er jo klart at man skal ikke trykke jævli hardt på den, men man kjører jo bil, litt dumper osv.. Ser jo på min egen at den kan gi ganske bra etter hvis jeg dytter på den..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Selger du med AV-Master og da eller? Ellers er det jo ingen vits?

Har samma spilleren sjøl, den har veil pris på mellom 17 000 og 23 000 nå eller no, pluss av-masteren av typen som jeg har koster nesten 14000kr. Dvs totalt rundt 30 000kr..

6500 har en dekoder som ligner mer på p9000r dekoderen som du altså må ha i tillegg på 7300 for å få lyd og bilde.

Så du får nok mer for pengene ved å kjøpe 6500.

Ville nok vurdert det litt først, sjekka litt rundt så ikke du kjøper noe du må betale masse ekstra for og få til å funke.

Skal bare selge DVD spiller'n...

Jeg har ingen AV-Master selv. Bruker ip buss inngangen på den spiller'n jeg har...

Spiller'n

Funker som bare faen det.

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider