Gå til innhold

Xenonkit i tåkelys (grøftelys) ?

Ranger emnet

royrov

Anbefalte innlegg

• 5 months later...

Ville heller ha gått for vanlig H7 xenonlook av høyeste kvalitet i grøftelys istedenfor xenonkit. Synes ikke det er noe fint med så mye lys i grøftelysa, men dette er min personlige mening :)

[ ] Audi A3 2.0FSI S-Line. [ ]

[x] 2000 Seat Leon 1.8 Sport [x]

[x] 2006 VW Golf V 1.9TDI [x]

[x] 1993 VW Golf III 1.8GL [x]

[x] 1985 VW Golf II GTI 16v [x]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del håper du mister lappen og blir avskilta om du monterer det. Folk med xenon både her og der skal jo alltid ha det tent også. Fremdeles ikke skjønt at jalla-xenon er ut

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som fler sier, bruk gromme xenonmatch i tåkelysa.. Det lyser dårlig, men ser fint ut. Uansett hvordan du justerer og styrer så vil xenon i sprederne blende å gi strølys som ville helvette ;) Det er lite behagelig å møte! Jeg har møtt en mye i våres om morran når det har vært mørkt. Jeg har bare skrudd på alt jeg har av lys jeg. nær, fjærn, tåke og tusenmetra på taket.. Han slutet faktisk å ha di på etter noen dager :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har Xenon i spredere har lite å si. En kan ikke si at "ånei, han har Xenon i spredere, damn jeg blir blenna!" Det er oppskrytt og ferdig med det! Hvorfor retter dere øynene MOT lysa da hvis det er så Ukult og det "blenner"? De lyser uansett rett ned i bakken ;)

Syntes det er døds fett å ha clean bil, men gjennomførte linjer samt lys.:) Smaken er som baken = delt:)

Min med 8000K i spredere og dioder i park:

CIMG0946.jpg

Det tar deg 2min å montere på vær lykt på B6, så regner med at på 8L så er det nok like enkelt:)

Har kit liggendes om du er intr. send pm:)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blender ikke noe mer med xenon i grøftere en med xenon i hovedlys.

Problemet er at mange kjører med begge deler samtidig, og folk ser rett i lykta istedenfor å se rett frem slik som de skal gjøre. Xenon i grøftelys er veldig bra feks når det er snøete ute og dårlige veier.

Er greit så lenge folk bruker det skikkelig, altså kjører med grøftelys + park eller bare hovedlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider