Gå til innhold

Audun´s Omega B

Ranger emnet


Omega b

Anbefalte innlegg

Ja får slenge ut bilen min her jeg også da.

 

Omega b cd 95 mod 2.0 16v

Senket 40/40

Steinmetz sommer felger fremme 8.5" 235/40/18 bak 10" 265/35/18

Steinmetz bakvindus vinge

Steimetz grill

Xenon 6000k i alt nær/fjern/tåkelys

Pioneer Avic x1 BT spiller

9.2" sjermer innfelte i nakkestøtter

 

Har desverre ikke bilder av den med sommer sko (kommer til vår)

 

 

292912.jpeg

 

292915.jpeg

 

292917.jpeg

 

292922.jpeg

 

292924.jpeg

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil!:) Men kvifor nye linselykter?

Og kva måtte du gjere for at du skulle få på 265 bakdekk? subba ikkje de noke Jævlig?

Steinmetz felgane er forresten jævli rå;)

 

Linsa i den ene lykta som står på er ødelagt, lyser bare rett ned. Så den lykta må skiftes, tar begge samtidig så slipper det og bli en ny flott og en gammel og gul

 

Trenger ikke å gjøre annet en å ha rett innpress på felgene for å få på 265 dekk. Subber ikke, selv med 3 stk bak.

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøken bil du har:) Men har du felt inn de skjermene selv? Og er de nakkestøttene originale? Trodde ikke det var plass til større enn ca 7 tommer jeg:)

 

Takk takk,

nakkestøttene er ikke orginale. Disse er litt større en orginalt derfor 9.2" :)Disse er kjøpt ferdig innfelt. Er universal støtter så jeg kan justere breden på de to "pinnene"

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Steinmetz potta jeg fikk var jo selvfølgelig feil. Har fått til stasjonsvogn så den passer ikke til min sedan.

 

Noen som vil kjøpe en HELT NY Steinmetz bak potte 85kw-100kw (2.0 - 2.0 16v) kom med bud start 3000kr. Steinmetz pottene er produsert av Remus så det er skikkelig kvalitet.

 

297146.jpeg

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår