Gå til innhold

Audun´s Omega B

Ranger emnet


Omega b

Anbefalte innlegg

Har hatt innbrudd i bilen natt til lørdag 14.03.09

I følge vitner så sjedde dette mellom 23:30-00:30

 

Spiller er stjålet, vindu knust, ødelagt deksel rundt spiller, skader i lakk på dør og knekt list på dør merkelig nok.

Spiller: Pioneer avix x1BT

 

Dette har sjedd i Haugesund, et venne par av meg har også hatt innbrudd med samme metode og mål (stereo) Det har også vært flere andre innbrudd (hærverk) i område de siste dagene.

Dette er en gjeng på 3 stk og de skal kjøre en mørk stv.

 

Noen som vet noe mer om de? evt får tilbud om pioneer spiller. Så takker jeg for tips.

Disse SKAL jeg finne. Får jeg tak i de, så er politiet det siste som skal ringes.

 

14032009207.jpg

14032009208.jpg

14032009209.jpg

Endret av Omega b

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Så veldigt bra ut dette! Den tyven må ha vært dum, hadde selv rasket med meg de steinmetz teppene du hadde i bilen! ;) hvor fikk du tak i de?

 

At tyven har vært dum er helt sikkert, flaks for han at jeg så på film i den tiden det sjedde. Hvis ikke hadde jeg sikkert vært bura inne og han aldri mer ville hørt ordet balltre.

 

Steinmetz teppene er kjøpt av en i tyskland privat, sjelden vare.

Endret av Omega b

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei felgane der er som eg har sagt før, rå!:D
Må nesten si meg enig der ja, de kler bilen meget bra.

 

Meget pen bil :)

 

Takk takk, men som vanligt så begynner det å bli litt rust under dørene på denne også som alle andre. angry2

Endret av Omega b

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner det symptomet der sjøl ja..

Må bytte ei dør og bakluke på min egen i nærmeste fremtid..

Prøve finne meg dører fra en B2

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
pris på den da? cirka?

 

litt info også greit :)

 

2.0 16v 95mod

Snart gått 180000km

Senk 40/40 Godkjent i vognkort

Piggfri vinter på Mv6 felger

Steinmetz grill, takvinge, matter, håndbrekk.

Xenon lys i nær/fjern/tåkelys

 

Skrudde Steinmetz felger 8,5" x 18" 10,5" x 18" med 235/40/18 og 265/35/18 selges med mot pris tillegg.

 

Innfelte skjermer i nakkestøtter 9,2" og spiller selges med motpris tillegg 8000kr.

 

Litt rust under dører og i en hjulbue.

Skiftet siste år:

Front rute, registerreim, dynamo, toppakkning, ventiler, ventiltettninger, alt av bremser bak, fremme er tatt for snart 2år siden. Må ha nytt eksosannlegg (bakre og mellomste)og mest sansynlig bremse skjold da håndbrekk for tiden er død.

 

Noen intressert gi bud. Selges ikke for noe skambud da jeg har ingen hast med å bli kvitt den brukes daglig. Kan evt byttes i pickup i bra stand.

Endret av Omega b

95 Omega b 2.0 16v

00 Audi A4 2.5tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår