Wilma1000 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Mann i mørk bil, stasjonsvogn. Jeg var innblandet i kjedekollisjon i Oslo lørdag 22/11 kl 16.30 på E6 mellom Bryn og Ryen. Oppbremsing + stopp for kø, bilen foran meg + jeg klarte å stoppe, men jeg ble så påkjørt bakfra og klint inn i bilen foran. Lang historie kort; sjåføren som var skyld i kjedekollisjonen stakk av fra stedet og vi fikk ikke tatt bilnummeret hans. Jeg kjørte lånt bil med delkasko, og forsikringsselskapet har gjort klart for oss at siden vi ikke kan identifisere han som var skyld i alt, vil skadene på bilen jeg kjørte ikke dekkes noe sted. (Karosseriskader ca 20000, ++ motorskader).:fire: :angry: Jeg kan ikke mye om bilmerker og modeller, men har nå sett gjennom en del bilmerker på nett. Bilen minnet mest om Toyota Avensis eller Hyundai i30 CW, kan også ligne Volvo XC70, V50 eller V70. Etterlyser bilen som stakk av. Den er mørk av farge, sannsynligvis svart eller mørkeblå (eller mørkegrå?). Den har skader i fronten (i alle fall knuste frontlys), og den har forsåvidt satt pent avtrykk etter frontpartiet inn i hekken på bilen jeg kjørte. Jeg er takknemlig for tips om flere biler som kan ligne de jeg har nevnt, men mest av alt håper jeg noen har opplysninger som kan føre til at mannens forsikringsselskap må ta skaden på bilen "min"... Forholdet er anmeldt. En stor takk til alle som engasjerer seg! Mvh Hun som ikke har lyst til å få skylden for hva en annen har stelt istand. PS: Det går an å sende PM dersom du kan ha konkrete tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hvorfor ikke gi full pupp etter? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hvorfor ikke gi full pupp etter? Fordi da stikker man selv av fra den andre kanskje ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Fordi da stikker man selv av fra den andre kanskje ;) bare å rope ut: BRB!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 tosk! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 bare å rope ut: BRB!! Det ville du stolt på om noen ropte det til deg i det dem ga full gass? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Det ville du stolt på om noen ropte det til deg i det dem ga full gass? Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå? Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Skulle til å si det samme!! men det er jo jævla greit å sitte her på internett å være etterpå klok.. utrolig kjipe greier! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Mann i mørk bil, stasjonsvogn. Jeg ville kontaktet de nærmeste bensinstasjonene.. de har alle videoovervåkning, og jeg kan ikke se for meg at tosken IKKE har stoppet for å sjekke skadene på sin egen bil.. Selv om du ikke vet skiltnummer, vet du jo sånn ca tidspunkt, og en mørk lignende bil med skader i front bør jo være en god start... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå?Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;) Emm, jo. De kommer IKKE. Har vært borti dette selv. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma1000 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå?Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;) Litt vanskelig ettersom bilen min ble vraka og dermed ikke var i kjørbar stand... Andre vitner? Ja, alle de som kjørte sakte forbi i den andre filen. Men ingen av dem melder seg som vitner sånn uten videre tipper jeg. Politiet kom, men da hadde bakerste bil forsvunnet for lengst, det tok max et par minutter etter at det smalt...Jeg synes det er bedritent gjort, og er glad for at flere synes du er en dust som synes det er helt greit å reise fra en ulykke du har forårsaket. Nå er bilen min kondemnert, taper 30-40 tusen på dette,i tillegg så hadde jeg en bil som nylig var i god stand og EU-godkjent, og jeg er aevhengig av bil i jobb, så jeg synes i grunnen det er helt forjævlig. En situasjon jeg ikke unner noen, selv ikke en fiende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg hadde kjørt etter han, ringt politiet å sakt hva som skjedde å bet de sende en bil dit, så for å komme tilbake etterpå?Det var vel andre vintner der å? politiet er ikke så vanskelige som mange skal ha det til;) Politiet kommer sikkert på røyken, men ikke i oslo. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Jeg ville sendt en mail til alt jeg fant av verksteder i Oslo som kunne passe de merkene du oppgir... Lokalavis...alt mulig. Heng opp lapper på butikker osv. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Omsider ett fornuftig svar til slutt her :) Skulle til å skrive det samme. Ring til lakkeringsverkstedene også, eneste som er synd er at mange pendler til Oslo så han/hun kan jo bo i en radius av ganske mange mil rundt byen. Letteste er nok å ringe til Volvo f.eks, det er vel ikke så mange merkeverksteder i og rundt Oslo, legg igjen navnet ditt og be de om å ringe deg om noen bestiller en ny lykt etc. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Jeg tenkte mer på opprettere/verksteder, jeg da. Tviler på at delelageret til Volvo gidder ringe opp hver gang noen bestiller en lykt ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg