Havdal Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 En kompis ringte nettop Gjensidige i ren drygskap for å høre på forsikring på Skyline R34..Jo..de skulle ha 5300.- i året med full kasko..Det hørtes jo helt fantastisk ut.. ? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 høres greit ut får meg .. regener med han er over 23 .. hadde det vert en GT-R derimot! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3D! Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Han var heldig vår kjære ven i dag ja.Jeg ringte like etter til if og de NEKTER og forsikre den samme bilen ved mindre jeg er minimum 28år og d må være instalert sporingssystem i bilen samt alarm.å derretter ble d veldig dyrt i året for full kasko på vår kjære testobjekt.(Nissan Skyline R34 GT-TB Turbo)Pontiac Firebird trans am neste? Siter Mvh: 3D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Enkelte selskaper er faktisk veldig billige på Nissan Skyline (også GTR). Det finnes jo tross alt ikke noen ulykkesstatistikk på disse bilene i norge, ingen har blitt verken stjålet eller vraket (såvidt jeg vet), og det bidrar til å holde prisene nede. At enkelte selskaper alikevel har høy pris på Skyline må vel komme av at de er fullstendig klar over hvilken bil det er,og hvordan det kan ende om en slik bil havner i feile hender. Man kan jo også regne med at de så reportasjen med filklippet av TopStyling-kjerra på TV2 :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Sitat Originally posted by 3D! Han var heldig vår kjære ven i dag ja.Jeg ringte like etter til if og de NEKTER og forsikre den samme bilen ved mindre jeg er minimum 28år og d må være instalert sporingssystem i bilen samt alarm.å derretter ble d veldig dyrt i året for full kasko på vår kjære testobjekt.(Nissan Skyline R34 GT-TB Turbo)Pontiac Firebird trans am neste? betalte 25.000kr i året for en 1982 pontiac trans-am hos IF (var første bilen min) så... det heter ikke "neste" -- det ER allerede ille! :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 IF kan vel ikke akkurat si att de er billige, ringte til de og spurte om forsikring på bilen min en gang i tiden, fikk til svar att de ikke var interesert i å ha biler i risiko gruppen og personer under 23 år derfor de priste seg ut av markedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Sitat Originally posted by taxidriver IF kan vel ikke akkurat si att de er billige, ringte til de og spurte om forsikring på bilen min en gang i tiden, fikk til svar att de ikke var interesert i å ha biler i risiko gruppen og personer under 23 år derfor de priste seg ut av markedet. Kan ikke si at en Golf 3 97/98 model 1,6 l er i risiko gruppen da. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Sitat Originally posted by borabora Kan ikke si at en Golf 3 97/98 model 1,6 l er i risiko gruppen da. :D kommer vist ann på alderen da, når jeg kjøpte den ifjord så ringte jeg rundt, da sa den kjerringa ejg prata med att det kom på 30' og no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg