Gå til innhold

Forsikring

Ranger emnet

Havdal

Anbefalte innlegg

Han var heldig vår kjære ven i dag ja.Jeg ringte like etter til if og de NEKTER og forsikre den samme bilen ved mindre jeg er minimum 28år og d må være instalert sporingssystem i bilen samt alarm.å derretter ble d veldig dyrt i året for full kasko på vår kjære testobjekt.(Nissan Skyline R34 GT-TB Turbo)Pontiac Firebird trans am neste?

Mvh: 3D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte selskaper er faktisk veldig billige på Nissan Skyline (også GTR). Det finnes jo tross alt ikke noen ulykkesstatistikk på disse bilene i norge, ingen har blitt verken stjålet eller vraket (såvidt jeg vet), og det bidrar til å holde prisene nede. At enkelte selskaper alikevel har høy pris på Skyline må vel komme av at de er fullstendig klar over hvilken bil det er,og hvordan det kan ende om en slik bil havner i feile hender. Man kan jo også regne med at de så reportasjen med filklippet av TopStyling-kjerra på TV2 :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by 3D!

Han var heldig vår kjære ven i dag ja.Jeg ringte like etter til if og de NEKTER og forsikre den samme bilen ved mindre jeg er minimum 28år og d må være instalert sporingssystem i bilen samt alarm.å derretter ble d veldig dyrt i året for full kasko på vår kjære testobjekt.(Nissan Skyline R34 GT-TB Turbo)Pontiac Firebird trans am neste?

betalte 25.000kr i året for en 1982 pontiac trans-am hos IF (var første bilen min) så... det heter ikke "neste" -- det ER allerede ille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by taxidriver

IF kan vel ikke akkurat si att de er billige, ringte til de og spurte om forsikring på bilen min en gang i tiden, fikk til svar att de ikke var interesert i å ha biler i risiko gruppen og personer under 23 år derfor de priste seg ut av markedet.

Kan ikke si at en Golf 3 97/98 model 1,6 l er i risiko gruppen da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider