Gå til innhold

Audi A6(Bilkjøp)

Ranger emnet

Gooner87

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Nå tror jeg har klart å bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe etter hjelp av mange her på forumet, spesielt sandmo og al3x. Jeg vil ha en Audio A6 1,8T.

Noen som vet hvilke feil som er vanlig å finne på Audi A6? Hva burde jeg se etter? Er dette en grei bil?

Jeg fant denne annonsen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15402490&sid=xz9segn36TY374626&WT.svl=Link

Er denne grei til den prisen? hvis jeg ikke finner noe feil på den. Eller burde jeg vente litt for å se om jeg finner noe bedre?

På forhånd Tusen Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, tenkte på det samme. men trenger jo ikke å være noe problem det, hvis den ikke km-telleren har vært tuklet med.

Neinei det er jo stikk motsatt enn et problem det OM den ikke har blitt tuklet med ja :)

Vet ikke hvordan forstillingen var på A6 på denne tiden men A4 hadde mye problemer med forstillingen hvertfall på disse modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei det er jo stikk motsatt enn et problem det OM den ikke har blitt tuklet med ja :)

Vet ikke hvordan forstillingen var på A6 på denne tiden men A4 hadde mye problemer med forstillingen hvertfall på disse modellene.

Ja a4 hadde problemer med forstillingen sin. Ikke no problem hvis alt stemmer med bilen. Men noen som vet hvilke feil som er vanlig på A6 fra denne tidsperioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil er det i massevis. Alt fra emblemet i grillen, til sentrallås, drivstoffmåler, sjevslitte dekk og katalysator som må byttes før hver EU-kontroll.

Forstillingen har like lang holdbarhet som en liter lettmelk i romtemperatur. Men det vet jo alle.

Ok. takk for info. dette visste ikke jeg ihvertfall. Ifølge det du sier så høres det nesten ut som jeg burde holde meg unna A6. Når jeg snakker med andre folk anbefaler dem audi, vw, tyske biler fordi det er kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. takk for info. dette visste ikke jeg ihvertfall. Ifølge det du sier så høres det nesten ut som jeg burde holde meg unna A6. Når jeg snakker med andre folk anbefaler dem audi, vw, tyske biler fordi det er kvalitet.

Ikke kjøp bil etter hva buskmann sier. Dette har nok audi og vag gutta mere peiling på :)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider