Rat Fink Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Bilverden er sannelig i forandring om dagen...de store bilkonsernene må spare inn på utviklings kostnader og bygger biler over felles platformer...surfa innom: http://www.chevrolet.com/ og fant ut at nye Chevrolet Malibu er bygd på Opel Vectra.... men er jo faktisk styggere... Og på: http://www.caranddriver.com/ fant jeg ut at den nye Pontiac GTO som blir bygd i Australia av Holden er bygd på Opel Omega... GTO`en er forresten ingen dum bil med LS1 motor på 350hk og kan fåes med 6tr. man. til en pris av ca. 34k $ dvs. med dagens kurs, 6,64 , blir det 226 000kr....det hadde vært noe det..:D Er vel ikke helt over begeistra over utseende...kunne jo vert hvilken som helst japse bil...mangler litt særpreg:rolleyes: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Pontiac Lemans fra 80 tallet er Opel Kadet Forøvrig er nå min mening at Pontiac døde rimelig ut da de sluttet å lage egene motorer (motor=V8). Hva skal man med en bonneville med feiljulstrekk og V6 er? Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Forøvrig er nå min mening at Pontiac døde rimelig ut da de sluttet å lage egene motorer (motor=V8). Er nå ikke så gæern siste generasjon Firebird med LS1 heller da... Hva skal man med en bonneville med feiljulstrekk og V6 er? [/b] Nei det kan du si!!!! Misbruk av navnet.:mad: Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Er forsåvidt enig (kunne tenkt meg den aller siste, den gule T/Aen), men er veldig irriterende å kjøre med Chevrolet motor I Trans AMen, Fra 1973 til 1980 kunne du i det minste være sikker på at du kjørte fra alt av Camaroer og Corvetter med Trans Amen(orginale). Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg