dynaBel Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hei har fått meg 2 dynaBel klistermerker som er 10x50 cm. tenker på og plassere de dobbelt i bakruta, et på høyre og et på venstre. eller et bak på midten og et framme på midten. er vel ikke normalt og ha like dekaler på front og bakrute. hva ser dere for dere? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Det er noen regler du må forholde deg til: Det er ikke lov å ha noen form for klistremerke på frontruta eller sideruter framme. I bakruta kan du klistre så lenge du ser blålys gjennom. Ellers er det fritt. Jeg tror innsiden av koffertlokket er den beste plasseringen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Det er noen regler du må forholde deg til: Det er ikke lov å ha noen form for klistremerke på frontruta eller sideruter framme. I bakruta kan du klistre så lenge du ser blålys gjennom. Ellers er det fritt. Jeg tror innsiden av koffertlokket er den beste plasseringen. er du juristen fra forumet her? Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 er du juristen fra forumet her? Tror han bare er medlem av ''harrypolitiet''.. De har som mål å ta de med ''STYGGE BILER'' som de kaller det. Når det gjelder klistremerker, så er det vel lov å ha det de 10 øverste cm på frontruta? der er det jo en toning originalt.. Så lenge det ikke går under den toninga så er det lov? mener jeg har lest noe om det et sted.. Blir litt mye med det samme foran og bak, ja.. Foreslår at du tar det på foran bare:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Når det gjelder klistremerker, så er det vel lov å ha det de 10 øverste cm på frontruta? Nei. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Det er noen regler du må forholde deg til: Det er ikke lov å ha noen form for klistremerke på frontruta eller sideruter framme. I bakruta kan du klistre så lenge du ser blålys gjennom. Ellers er det fritt. Jeg tror innsiden av koffertlokket er den beste plasseringen. Ingen regel som sier at man må ha sikt gjennom bakrute. Bare å ta vekk speilen inne i bilen det, så er det fullt lovlig:) Kan gjerne male bakruta svart også. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, volvo-christian. Tullprat fra ende til annen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Du vet åpenbart ikke hva du snakker om, volvo-christian. Tullprat fra ende til annen. Du har jo aldri prata annet enn piss da.. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 nå må vi ikke glemme at buskmann er et sosialt avvik da:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Du har jo aldri prata annet enn piss da.. Slenger meg på den der jeg! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Tilbake til tråden. Min umiddelbare tanke er å ha et i hver siderute bak. Dør-rute, eventuelt trekantrute. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Tilbake til tråden. Min umiddelbare tanke er å ha et i hver siderute bak. Dør-rute, eventuelt trekantrute. Klistremerkene det er snakk om er på 10x50cm så blir litt dåli plass på noe annet enn front- og bakrute vil jeg tro..:) Sett klistremerket kun på frontruta!:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Hvorfor henge på reklamer for å lokke til seg langfingra småkriminelle, eller lokker sånne merker også fjortisbaber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Ingen regel som sier at man må ha sikt gjennom bakrute. Bare å ta vekk speilen inne i bilen det, så er det fullt lovlig:)Kan gjerne male bakruta svart også. Wtf? Om bilen har speil inne, og er typegodkjent med det -kan det ikke fjernes. Og det åpner spesielt ikke for andre "goder" om dette gjøres. Sett fra lovens side -vel å merke. Og det er ikke lov å plassere noe i frontrute, da dette hindrer sikt. Må også nå nevne at dette er sett fra lovens side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Men det er jo mindst 600.000 i norge som har klistremerke øvverst på ruta da... Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg