Gå til innhold

sticker plassering på vindusrute

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

Hei

har fått meg 2 dynaBel klistermerker som er 10x50 cm.

tenker på og plassere de dobbelt i bakruta, et på høyre og et på venstre. eller et bak på midten og et framme på midten. er vel ikke normalt og ha like dekaler på front og bakrute.

hva ser dere for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen regler du må forholde deg til: Det er ikke lov å ha noen form for klistremerke på frontruta eller sideruter framme. I bakruta kan du klistre så lenge du ser blålys gjennom. Ellers er det fritt.

Jeg tror innsiden av koffertlokket er den beste plasseringen.

er du juristen fra forumet her?

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du juristen fra forumet her?

Tror han bare er medlem av ''harrypolitiet''..

De har som mål å ta de med ''STYGGE BILER'' som de kaller det.

Når det gjelder klistremerker, så er det vel lov å ha det de 10 øverste cm på frontruta? der er det jo en toning originalt.. Så lenge det ikke går under den toninga så er det lov? mener jeg har lest noe om det et sted..

Blir litt mye med det samme foran og bak, ja..

Foreslår at du tar det på foran bare:)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen regler du må forholde deg til: Det er ikke lov å ha noen form for klistremerke på frontruta eller sideruter framme. I bakruta kan du klistre så lenge du ser blålys gjennom. Ellers er det fritt.

Jeg tror innsiden av koffertlokket er den beste plasseringen.

Ingen regel som sier at man må ha sikt gjennom bakrute. Bare å ta vekk speilen inne i bilen det, så er det fullt lovlig:)

Kan gjerne male bakruta svart også.

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regel som sier at man må ha sikt gjennom bakrute. Bare å ta vekk speilen inne i bilen det, så er det fullt lovlig:)

Kan gjerne male bakruta svart også.

Wtf? Om bilen har speil inne, og er typegodkjent med det -kan det ikke fjernes. Og det åpner spesielt ikke for andre "goder" om dette gjøres. Sett fra lovens side -vel å merke.

Og det er ikke lov å plassere noe i frontrute, da dette hindrer sikt. Må også nå nevne at dette er sett fra lovens side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider