Gå til innhold

volvo v40

Ranger emnet


rsemil

Anbefalte innlegg

Hvis du bare har 1. lys i hver lykt bak er det noe galt ja. Bare lys i lampene på hjørnet da, og ikke på bakluka? De to lampene på bakluka og sidemarkeringslysene går på samme sikring i hvertfall. Skal lyse på sveitsiske biler og tror jeg, 99% sikker på at de V40ene jeg så i sevits i sommer hadde lys i sidemarkeringslysene også.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare har 1. lys i hver lykt bak er det noe galt ja. Bare lys i lampene på hjørnet da, og ikke på bakluka? De to lampene på bakluka og sidemarkeringslysene går på samme sikring i hvertfall. Skal lyse på sveitsiske biler og tror jeg, 99% sikker på at de V40ene jeg så i sevits i sommer hadde lys i sidemarkeringslysene også.

 

okei, sånn sett. er lys i dem i bakluka å ja:)

trodde du mente bare hjørne lykta. for der er vel bremslys nede..

da er det 2 lys på hver side bak. jeg som tenkte litt feil..

har sjekka sikringer også å det er ikke feil der.. må vel bare pelle i stykker å se hva det kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja da tviler jeg på det har noe med sikringene å gjøre. Ville tatt bare tatt ut et av markeringslysene da å sjekket om det var strøm der. Litt merkelig at alle 4 er mørke hvis ikke det bare er noen som aldri har hatt bry til å bytte disse. Kan ikke bytte pærer i de på fase 1 (96 - 2000), må bytte hele markeringslyset der.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dette svaret i forbindelse med bestilling av noen lykter fra Hova:

Tyvärr accepterar vi bara förskottbetalning till Norge. Accepterar du detta så gäller följande.

Du betalar varorna utan svensk moms. Du står också för eventuella bankkostnader.

Er litt skeptisk til å bestille derfra hvis man må betale på forskudd...

Nå:00 Peugeot 406 Coupe V6

X:11 Passat 170TDI 4-M, 09 Tahoe, 00 A6 1.8TQ, 07 V50 2.0D, 97 V40 TD, 98 Peugeot 406 Coupe, 2x98 Peugeot 406 SVTi, 99 Peugeot 206 XS, 87 Peugeot 309 GTi, 91 Peugeot 405, 92 Sierra CLX, 86 Caravelle, 89 Caravelle Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår