Gå til innhold

Orginale tåkelys til passat 1998........

Ranger emnet

Sven Magne

Anbefalte innlegg

Har en 1,9Tdi 1998 sedan.

Hvor får jeg kjøpt orginale tåkelys eller noe lignende som passer ganske greit inn?

Har et par blå, som passer mine blå hovedlykter, men etter mye krangel med satans vegvesen så må jeg ta dette av....:deng

Skal ha nye angeleyes, hvite+chrom blir det vel, for og sleppe delt hovedlykt.

Men vil ha noen tåkelys som passer greit inn uten for mye skjæring rundt forbi..

Mvh.

/Sven Magne Birkeland

Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk

Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 1,9Tdi 1998 sedan.

Hvor får jeg kjøpt orginale tåkelys eller noe lignende som passer ganske greit inn?

Har et par blå, som passer mine blå hovedlykter, men etter mye krangel med satans vegvesen så må jeg ta dette av....:deng

Skal ha nye angeleyes, hvite+chrom blir det vel, for og sleppe delt hovedlykt.

Men vil ha noen tåkelys som passer greit inn uten for mye skjæring rundt forbi..

LED, litt skjæring men vell verd jobben, og du slipper å skifte pærer. Og du sparer masse strøm som du heller kan bruke på lyd.

- Hvilken chip/box? Har du dokumentasjon for de ytelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LED, litt skjæring men vell verd jobben, og du slipper å skifte pærer. Og du sparer masse strøm som du heller kan bruke på lyd.

- Hvilken chip/box? Har du dokumentasjon for de ytelsene?

http://www.tsracing.no/stavanger.htm

Chippet bilen hos dem. Er veldig fornøyd! Går som bare:)

Mvh.

/Sven Magne Birkeland

Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk

Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider