MaDDoG Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Du må ha legge bildene ut på en ftp eller en side f.eks. http://www.photobucket.com/ Så setter in linken til bildet med funksjonen. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Du må legge bilde opp på en server så bruke img. knappen på bilforumet og klistre det inn, sånn kort fortalt. Bruk f.eks http://www.photobucket.com det er gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Har du sett, et bilde! Kommentar til bilde: De blå strømpene på slangene er ikke der lenger, de var begynnelsen på en idiotisk ide om å fargekode hele motorrommet! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Forresten, jeg hadde INJECTION da! :) Takk Bullit og B.T.I! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Oleee Forresten, jeg hadde INJECTION da! :) Takk Bullit og B.T.I! ;) du skal ikke anklages for å være den skarpeste kniven i skuffen.. ;) alle golf 3 har insprut. mono jet fra starten av ell mono motronic... fikk ikke opp bildet ditt B.T.i men sku gjerne sett det. du som hadde posta bilde på golf 2 forumet ell? når flensen til insuget var gåen? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by passat kara du skal ikke anklages for å være den skarpeste kniven i skuffen.. ;) alle golf 3 har insprut. mono jet fra starten av ell mono motronic... fikk ikke opp bildet ditt B.T.i men sku gjerne sett det. du som hadde posta bilde på golf 2 forumet ell? når flensen til insuget var gåen? vemund Hehe, se signatur! :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by passat kara du skal ikke anklages for å være den skarpeste kniven i skuffen.. ;) alle golf 3 har insprut. mono jet fra starten av ell mono motronic... fikk ikke opp bildet ditt B.T.i men sku gjerne sett det. du som hadde posta bilde på golf 2 forumet ell? når flensen til insuget var gåen? vemund Har du sett, return of the picture! Her er et bilde fra motoren, der alt er montert! http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/2c92c5fe.jpg Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Kjørt ut eller? Godt pakka med snø der.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Dette er fra da jeg skulle kjøre på jobb kl 7 om morgenen, brøytebilen hadde ikke brøytet og jeg kjørte gjennom en 1m meter snø haug. Fikk ikke giret etterpå:D Måtte bruke snøskrapa for å få alt bort. Ps: Kombinasjonen God bil, gode dekk og god sjåfør hindrer utforkjøringer.aneglsmili Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by Oleee Hehe, se signatur! :rolleyes: hehe litt ironi inn bildet vet du :) uansett B.T.I har du bilde lenger fra motorn.. fikk opp det første bildet ditt nå, sku bare sett hvordan slangen er fra inspruten til filter boksen.. hvis den er lik som min kan e kjøpe power rør fra golf 3... men lure på om e skal sveise noe selv ell no.. blir jo vilt feeeeet lyd da!! det ser ganske likt ut som i motor rommet mitt altså, sendte mail og forhørte meg men de viste ikke og fant det ikke ut heller sa de.. vemund b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 bilde kommer etterhvert! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by B.T.i bilde kommer etterhvert! Still waitin'...:rolleyes: Hehe :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Nytt bilde fra motorommet! Passatkara: Er dette bilde bra nok, vis ikke kan jeg ta et nytt? http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Luftfilter.jpg Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by B.T.i Nytt bilde fra motorommet! Passatkara: Er dette bilde bra nok, vis ikke kan jeg ta et nytt? http://img11.photobucket.com/albums/v35/Ostepetter/Luftfilter.jpg KN filter? Fornøyd med den? Lyden er bra...? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Filtre er bra det, lyden er den samme, skal investere i et powerrør senere, da kan det nok bli litt annen lyd, kombinert med noen heftige hull i luftfilterboksen! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg