Dr_S Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Etter en lang periode uten MTV, syns jeg de har forbedret seg noe...Men ja, er for mye tv-serier...gått litt vekk fra konseptet. Syns ZTV og Voice er bedre nesten.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 mtv må jo sende det som selger..musikk blir lasta ned på nett og da er det ingen som ser på mtv..hmm.. "den nakne titter" er morsom:p Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg liker ikke den greia på Viasat 4 jeg! Den dingsen som holder en mobil som ett sånnt Keyboard fra 80-tallet... også kommer det en sånn skikkelig irriterene pipe lyd "pip-pip, pip-pip" hver gang ett program begynder eller slutter! Er faen så lei den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Var vel en verdaling som laga dette og solgte ideen til noen(i utlandet), om jeg ikke husker helt feil.. han har ivertfall litt penger nå. Det er i vertfall værste ideen noen sinne.. hater de reklamene. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 MTV Består snart bare av reklame, det er faen ikke tull. Og jamba dukker bare opp på flere og flere kanaler, Det værste er at det bare er bull, jamba gjør alt for og loppe deg for mest mulig penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 må da være MANGE TUSEN idioter i Norge som faktisk bestiller og betaler for disse tjeneste..koster tross alt en del penger for å være på flere tvkanaler i beste sendetid... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 D:ratatatat Den nakene tittern på DINN mobil!!! selvølgelig er det ikke ekte, men du kan laaaaaaaate som *plystre* helt forferdelige reklamer.... får lyst til å grave meg ned når jeg ser dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 "Mobilradar" Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 "Mobilradar" hahah.. bror min gikk fem på den når han var 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 den jamba reklame saken med kyllinger er kul da:D Ellers ganske lei jamba Ellers må jeg si at det er flere år siden jeg brukte tid og penger på og få masse dritt på tlf.. orginal nokia tunes og bakgrunner funker fett:D edit var vist ikke jamba men reklame for noe anna dritt http://www.youtube.com/watch?v=jiYOzHVKOgg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg