Audien Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 (endret) Da har jeg kjøpt meg A4 etter og ha hadd Audi 100 i over 2 år. Litt om bilen: Bilen er Import fra Tyskland Har rullet 134 000 km Sportsunderstell Audiexclusive skinn interiør Navi pluss 16/9 RNS-e Merkene bakluka er fjernet lakert helt ned xeneon i nerlys. Led i park lys Cupra-R leppe Chrome speilkapper 19" Larzon Panamera med 235/35-19 Ting som skal gjøres fremover er: Justerbart senkesett Ny front Lakere opp skjermer, kanalskjørt, bakfanger Forslag til forbedringer mottaes med takk. [/img] Endret Mai 9, 2010 av Audien Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Lekker bil;) Men den har faktisk rulla 10k lenger enn min 99-modell:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Se der, ja! Da er det igang :) Her er et par ting du kan vurdere når det gjelder lys: - LED's, eller Xenonmatch i parklys og Skiltlys. - Xenonmatch, eller ekte Xenon i tåkelys. (ekte er vel ulovlig, men funker!) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 din 99 mod er jo ikke innkjørt enda =) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 din 99 mod er jo ikke innkjørt enda =) Ikke min feil at den tilhørte en gammel gubbe som måtte ha legeattest for å kjøre:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Ikke min feil at den tilhørte en gammel gubbe som måtte ha legeattest for å kjøre:D hehe, din ser vell strøken ut i forhold til mange andre 99 modeller? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hehe, din ser vell strøken ut i forhold til mange andre 99 modeller? Har ikke sett så mange andre 99-modeller, men den ser bra ut ja;) Men et par småting er det jo;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Se her ja! Forslag til hva som kan gjøres med doningen din: (dette er kun forslag, no effence) :) 1.Felger & dekk 2.Senkesett 3.Xenonlook leds i skiltlys 4.Xenonlook pærer i spredere (http://www.haugland.biz, dioder.no, ebay "H11 Pære du skal ha hvis spm om det") 5. Toning av ruter 6. Bakrutespoiler 7. Fjerne Audi emblemet bak & bak visker 8. Lakkere evt bakviskerarm i samme farge som bil, dette også med frontviskerarmene. Just my 8 cents=) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Se her ja! Forslag til hva som kan gjøres med doningen din: (dette er kun forslag, no effence) :) 1.Felger & dekk 2.Senkesett 3.Xenonlook leds i skiltlys 4.Xenonlook pærer i spredere (http://www.haugland.biz, dioder.no, ebay "H11 Pære du skal ha hvis spm om det") 5. Toning av ruter 6. Bakrutespoiler 7. Fjerne Audi emblemet bak & bak visker 8. Lakkere evt bakviskerarm i samme farge som bil, dette også med frontviskerarmene. Just my 8 cents=) Hmm.. Ikke enig i nr 7 Har aldri likt at ringene bir fjerna bak. Det ser litt for tomt og nakent ut. Men alle andre emblemer bak skal selvfølgelig fjernes :) Er visst ikke enig i nr 8, heller. Men det kommer jo litt ann om det er svart, eller chrome optikk. Her er det svart, og da syns jeg de blir gjemt nok i det svarte, både foran og bak. Men dette er selvfølgelig bare min mening. Folk gjør jo hva de vil med bilene sine, heldigvis! :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Da har jeg tenkt og bestille litt nye lys til bilen, Har sett litt rundt på forumet på andre A4 og kommet frem til noen alternativ: H11 Xenonlook halogenpærer 4700K Hvit 6 LED pinolpærer 12V 39/41mm. 2 stk. LED pærer for parklys 12V, W5W, 2 stk. H7 Xenonlook halogenpærer 4700K P21W /PY21W (BA15S) krom blinklyspærer (2 stk.) Kan noen bekrefte att det passer til min bil? og si ifra hvis noe mangler for å kunne montere det. Leste litt om att man trenger motstandskitt til Led pærer, hvor får jeg tak i det? Må det monteres motstand i parklys og skiltlys? Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Da har jeg tenkt og bestille litt nye lys til bilen, Har sett litt rundt på forumet på andre A4 og kommet frem til noen alternativ: H11 Xenonlook halogenpærer 4700K Hvit 6 LED pinolpærer 12V 39/41mm. 2 stk. LED pærer for parklys 12V, W5W, 2 stk. H7 Xenonlook halogenpærer 4700K P21W /PY21W (BA15S) krom blinklyspærer (2 stk.) Kan noen bekrefte att det passer til min bil? og si ifra hvis noe mangler for å kunne montere det. Leste litt om att man trenger motstandskitt til Led pærer, hvor får jeg tak i det? Må det monteres motstand i parklys og skiltlys? Det ser ganske rett ut for meg, men jeg skal ikke bekrefte sokkelen på parklysene. Der er det to typer. Er vel enten med metall, eller glass-sokkel på pæra? Du trenger motstandskit til parklysa, for at ikke auto-checken skal bli lei seg. Mener de skal være på 47 Ohm per side. Dioder.no leverer disse: Motstand Er ikke helt sikker på skiltlysa på din bil, men på B6 trenger du i hvertfall ikke motstand. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Trenger ikke motstand på skiltlys på b5 heller. Ang parklys er det vel den pæretypen som heter 3457? Nesten sikker på det, men sjekk Sylvania for å være på den sikre siden:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Da har jeg tenkt og bestille litt nye lys til bilen, Har sett litt rundt på forumet på andre A4 og kommet frem til noen alternativ: H11 Xenonlook halogenpærer 4700K Hvit 6 LED pinolpærer 12V 39/41mm. 2 stk. LED pærer for parklys 12V, W5W, 2 stk. H7 Xenonlook halogenpærer 4700K P21W /PY21W (BA15S) krom blinklyspærer (2 stk.) Kan noen bekrefte att det passer til min bil? og si ifra hvis noe mangler for å kunne montere det. Leste litt om att man trenger motstandskitt til Led pærer, hvor får jeg tak i det? Må det monteres motstand i parklys og skiltlys? Du trenger ikke noe motstandskit for til skiltlys, der er det bare plug and play:) Når det gjelder parklys diode, så må du ha motstandskit som Snowking sa. Og dette finner du også på Dioder.no som han viste til. H7,H11, Pinolpære 39/41mm og P21W /PY21W er helt riktig, men parklyspæra de er enten H6W eller W5W, dette må du nesten finne ut ved å åpne lykta. (er gjort på 2min) H7, H11 og P21W /PY21W pærene bestiller du fra Haugland.biz eller? Pinolpære, parklys og motstandskit fra dioder.no? Dette blir bra:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Biltema har også motstandskit.. Og et stort utvalg dioder. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 eBay er også en veldig billig og fin ting!! Kjøpte meg parklyspærer der til 18 inkl frakt. Fant faktisk noen helt nede i 13 inkl frakt;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg