Gå til innhold

Sindre sin A4 1.9TDIQ

Ranger emnet

Audien

Anbefalte innlegg

hahahah! jeg tror det ligger litt snø på Cupra leppa mi!:op: Jeg tror også at du har litt snø i felgene? :op: haha!

Fin bil:):)

Det nederste bilde ser jo ut som en helt annen bil med tanke på fargen og kontrasten..

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JeanDaniél skrev:
hahahah! jeg tror det ligger litt snø på Cupra leppa mi!:op: Jeg tror også at du har litt snø i felgene? :op: haha!

Fin bil:):)

Det nederste bilde ser jo ut som en helt annen bil med tanke på fargen og kontrasten..

hehe, bare litt snø i felgene ja=) Var og kjørte i litt snø, Brøytebil =)

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NoLimit skrev:
Pen bil og veldig lite som skal til få prikken over i`en ;)

Store sommerfelger og senk så har du en veldig pen bil her! :)

Takker, har planer om 19" sommer dekk, skal ikke se bortifra att det blir justerbart senkesett på den heller. =) Men tror ikke det blir i år.

Hvis du eller noen andre har forslag til felger så sleng det ut =)

2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audien skrev:
Takker, har planer om 19" sommer dekk, skal ikke se bortifra att det blir justerbart senkesett på den heller. =) Men tror ikke det blir i år.

Hvis du eller noen andre har forslag til felger så sleng det ut =)

Jeg vurderer å bytte ut 20" mine men vet ikke helt enda ;)

Sier som rema1000: Det enkle er ofte det beste.

Selv syns jeg at 5 eiket felger er veldig pent på disse bilene. :) Men folk har forskjellig smak og felger er en vanskelig ting å bli enige om ;)

(Jeg sliter tilogmed med å bli enig med meg selv.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei. Fin bil du har der:) Litt synd at du har litt dugg i lykta di, har litt av det selv. Beste er vel å ta ut lykta, vaske den ren, dra en runde med sika de typiske plassene å la hele lykta tørke over natta. Dårlig kvalitet:/ Når får du på den vingen din da? har lyst på sånn selv:) Btw, passer den cupra leppa både på s-line leppa å den orginale du har på bilen din nå? Litt kult om den gjør det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...