Audien Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Du skulle hatt med kant :D Er kant på de felgene :) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hehe, lurte seg inn en skrivefeil der ser jeg ;) MeR kant skulle det stå, ikke meD ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hehe, lurte seg inn en skrivefeil der ser jeg ;) MeR kant skulle det stå, ikke meD ;) Kan ikke ha så mye kant på felgene i nord Norge, får plass til så mye jørme fra veiene :) :D Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Litt gjørme er jo kjekt å ha :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Ja litt må det være :) venter bare på att veiene skal tørke litt mere opp, så kanskje jeg går til innkjøp av noe Swisswax ting :p Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Syns jeg du skal gjøre ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Du skulle hatt med kant :D Takk! Var det som mangla.. :P Syns felgene mangla noe..! Holdt nesten på å melde meg inn på Gaustad, skjønte faen ikke hva som mangla.. Haha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hva tror dere om det her senkesettet? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=18074168 Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Hva tror dere om det her senkesettet? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=18074168 har detta på min bil :) virkelig fornøyd med stivhet og komfort... du kan få det billigere hos quality autoimport Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 har detta på min bil :) virkelig fornøyd med stivhet og komfort... du kan få det billigere hos quality autoimport takk for svar =) skal bestille det når lønninga nermer seg =) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Valget ble Redline Coilover Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Fikk senkesettet mitt her om dagen, tok jo bare 3 mnd. første og sisste gang jeg handler hos qwt.. Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 (endret) Lenge siden oppdatering nå, har ikke gjort noe spesielt med bilen, men senkesettet er montert for en stund siden, skal prøve å finjustere det i helgen. Bestillte xenon til grøftelysene i går, samt noen led pærer som var gåen Skal høre pris på lakering av kanalskjørt, front fanger, nederse del av bakfanger (har en bulk).. Har også hvert fint med soting av ruter =) Endret Juli 28, 2011 av Audien Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Ser bra ut denne bilen din, Nice! ;) Hvilke parkpærer pleier dunå bruke forresten? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet August 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Ser bra ut denne bilen din, Nice! ;)Hvilke parkpærer pleier dunå bruke forresten? Takk Takk =) Bruker BA9S Led pærer. Kjøpt på Haugland.biz Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg