Gå til innhold

Torak - '85 Golf 1.8 ,solgt

Ranger emnet

Torak

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når skal vi få se noen ordentlige bilder av bruksgliset ditt da? :D

Hehehe..jeg har akkurat kjøpt meg speilrefleks nå, så skal prøve å få knipsa noen bilder når den akkurat er vaska.

..og den er faen ikke mye til glis enda!;) ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista forresten skilramma med skiltet og det hele her om dagen. Hvor får jeg tak i ny skiltramme med sånne "klips" som skal skyves inn i de firkantete hullene der hvor skiltet skal sitte?

Haster litt dette her som dere sikkert skjønner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..jeg har akkurat kjøpt meg speilrefleks nå, så skal prøve å få knipsa noen bilder når den akkurat er vaska.

..og den er faen ikke mye til glis enda!;) ;)

Hvilket speilrefleks da? Skal selv kjøpe meg Nikon D60 snart :D

Hehe, greit da, "glis yet to come" da ;)

Blir nye bilder av M-techen og da til våren, med nyfelga forhåpentligvis ;)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk brukt av brukeren "[space]" på bimmers.no:)Møtte han utenfor Oslo S og deala der ;) Hehe.. Forholdsvis gammelt kamera, men det tar mer enn bra nok bilder for meg.

Her er kameraet: Canon EOS 300D

Ja, den skal bli litt mer presentabel etterhvert. Jeg stresser ikke så mye enda ettersom hverken felger eller senking kommer til å bli montert før våren kommer uansett.

Ja, blir nok en liten photoshot av den gamle bimmern når rs'ene er ferdig renoverte og klasket på bilen :) Så fikk jeg jo ÅRETS tips til baklykter fra deg, så det kommer til å bli helt konge!

Jeg skal lure min opp på siden av din E46 på et treff også, evt. når vi drar til Deutschland, og knipse noen bilder av dem før du kanskje selger din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk brukt av brukeren "[space]" på bimmers.no:)Møtte han utenfor Oslo S og deala der ;) Hehe.. Forholdsvis gammelt kamera, men det tar mer enn bra nok bilder for meg.

Her er kameraet: Canon EOS 300D

Ja, den skal bli litt mer presentabel etterhvert. Jeg stresser ikke så mye enda ettersom hverken felger eller senking kommer til å bli montert før våren kommer uansett.

Ja, blir nok en liten photoshot av den gamle bimmern når rs'ene er ferdig renoverte og klasket på bilen :) Så fikk jeg jo ÅRETS tips til baklykter fra deg, så det kommer til å bli helt konge!

Jeg skal lure min opp på siden av din E46 på et treff også, evt. når vi drar til Deutschland, og knipse noen bilder av dem før du kanskje selger din.

Jasså, nære unna plata altaå ;)heehhehe

Haha, dust! Ikke sjangs for at du klarer og snike deg ubemerket bort ved bilen min ;) Skal ta max antall bilder sjæææl da vi skal på Racewars treffet i Juli :D

Siden du var hovedmannen bak M3 interiøret mitt så følte jeg at jeg måtte gi noe tilbake ;)

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags Porsche felger er det du har i tankene, da?

Men over til svaret på spørsmålet ditt: Ja, det funker som bare det. Da får du altså et innpress på 22,3/17,3, noe som er idéelt mtp bredden på felgen. Bygger passe langt ut og tillater over gjennomsnittet senk, og enda mer om du banker litt skjermkanter;) Kjør på med et skikkelig gewinde i kombinasjon med 195/40-16 og du har en sikker vinner.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner og kjenner. "Forumsbekjent" fra VACN, samt at jeg kjøpte noen felger av han til en einser jeg hadde for en tid tilbake.

Bor på Gjerdrum nå, hvor enn i verden det er. Mulig det er i nærheten av Skedsmo, for det var der han bodde den gangen jeg kjøpte felger av han. Kaller seg "ekkoj" på forumet her, om du skulle ha behov for å kontakte han mtp. felgene:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider